7. 12. 2012

GOSH QUATTRO Eye Shadow

Pozdravujem Vás do tohto krásneho mrazivého počasia a pokračujem v "novinkových" článkoch :) Mám toho strašne veľa, čo by som Vám chcela ukázať, no vôbec mi to čas nedovoľuje tak často ako by som chcela...
Dnes Vám teda ukážem ďalšie GOSH novinky z kolekcie jeseň/zima 2012. Musím sa priznať, že som sa na testovanie ihneď po obdržaní balíčku veľmi tešila! Fialkové tiene mám rada, no so zelenými, ktoré by mi doteraz sadli som sa žiaľ nestretla, ale práve tieto mi vyvrátili všetku moju nechuť k zeleným odtieňom, a dokonca sa mi páčia o kúsok viac ako tie fialové :)) Sú to proste moje nové lásky! Ak sa pýtate, ktoré z týchto dvoch sú výraznejšie, tak moja odpoveď znie - fialové. Presvedčíte sa o tom nižšie...
Quattro tiene už mám dlhšie v iných odtieňoch, a keď ste si náhodou nečítali moje staršie články, kde som o nich písala, prikladám aj sem pár informácií o nich.
4 farebne zladené očné tiene vytvárajú nádhernú koláž a ponúkajú možnosť vytvoriť širokú škálu zaujímavých farebných kombinácií. Očné tiene Quattro Eye Shadow využívajú najnovšiu technológiu s ultra jemnou perleťou a mikropigmentmi. Vďaka špeciálnemu zloženiu je farba pozoruhodne intenzívna a vytvára perleťový efekt. Inovačná technológia umožňuje vytvoriť zamatové zakončenie s dlhodobým efektom
Myslím, že konzistenčne sa nijako nezmenili, no obal je inovovaný, ako som už dávnejšie spomínala aj pri TRIO tieňoch. Na uzávere pribudlo logo firmy, čo mne osobne veľmi imponuje. Obal je tiež podstatne užší, ľahšie sa otvára a dokonca aj aplikátor je iný ako predtým. Tento mi vyhovuje viac, lepšie sa drží medzi prstami, a tým pádom je aj manipulácia s ním jednoduchšia. Prikladám aj názornú fotografiu. Čo sa mi však možno menej páči je fakt, že na obale je logo firmy v strede, t.j. presne na mieste, kde sa nachádza aplikátor, tým pádom až tak "nesvieti". A práve toto sa mi viac páči na starom obale :)
Čo sa týka samotných tieňov, zbytočne sa neprášia, majú skutočne perfektnú pigmentáciu a bez problémov mi vydržia celý deň. Som s nimi spokojná a nemám im čo vytknúť! Prejdime teda k fotkám, ktoré Vám napovedia viac...
Obsah - 3g
Cena - 11,50€
Q 57 TEMPTING PURPLE
Q56 GREEN VALLEY
Ktoré sa Vám páčia na mne viac? :)) Fotky sú fotené tromi rôznymi foťákmi, tak mi to prepáčte... Krásny víkend :)

5 komentárov:

  1. kráásne :) tie fialove su okuzlujuce :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I think this is one of the most vital info for me. And i'm glad

    reading your article. But wanna remark on few general things, The site style is

    great, the articles is really nice : D. Good job, cheers

    Also visit my website; British TV

    OdpovedaťOdstrániť