4. 12. 2012

Miniatúrky parfémov

Môj prvý decembrový príspevok by som chcela venovať týmto miniatúrkam, ktoré mi boli poskytnuté e-shopom www.promenada.sk, ktorý predáva okrem iného aj veľký sortiment parfémov. Jednu sadu mi poskytli pre Vás do GIVEAWAY, a túto druhú som dostala na zrecenzovanie. Tak poďme rovno na to :)
Moja sada sa skladá z parfémov : BURBERRY Touch(5ml), CHOPARD Wish Pink Diamond(5ml) BURBERRY Weekend(4,5ml).
Vôňou i flakónom ma najviac zaujal Wish Pink Diamond, ktorý ma aj tvar ako diamant a vnútri sa nachádza číra ružovskastá tekutina :)) Naopak najmenej sa mi páči Touch - jeho flakón mi príjde úplne nezaujímavý pre ženské oko a dokonca i vôňou mi prípomína skôr mužský parfém... Weekend je zlatým stredom :)
BURBERRY Touch - vôňa hovoriaca špecifickou a súčasne univerzálnou ženskosťou, vôňa ponúkajúca komfort a dôvernosť, vôňa, ktorá sa ako ďalšia časť odevu oblieka na telo. Zaujíma zmyselný postoj a v rovnakej chvíli vyjadruje volného ducha značky. Je to ako jemný voňavý dážď, ktorý prepožičiava pocit sviežosti. Parfém, ktorý je odkazom na pocit dotyku, bol vytvorený Michelem Girardem zo spoločnosti Quest ako žiarivá a orientálna zmes odhalujúca žiarivý podpis čistoty a potešenia. Zmyselnosť vône je okamžite zretelná v nežných korenených tónoch. Vzrušujúci dojem je zosilnený intenzitou kvetinových tónov.
Zloženie: 
hlava - ríbezle, šípka, brusnice
srdce - tuberóza, jazmín, ľalia
základ - vanilka, broskyňa, malina, céder
CHOPARD Wish Pink Diamond je vôňa tajomná a luxusná, žiariaca a radostná, kvetinová a ovocná. Je najtajnejším prianím mladej ženy. Jej túžba sa odráža vo vzácnom žiariacom drahokame..Vznešená, luxusná a mäkká vôňa vďaka ovocno-kvetinovým akordom v intenzívnom svetle neroli, marhule, broskyne a iskrivej ruže v úvode. Srdce prežiari tónmi frézie a akordami kvetu Osmanthus. Základ patrí pižmu a ambre.
Zloženie:
hlava - neroli, tangerínka, hruška
srdce - marhuľa, ruža, osmanthus
základ - pižmo, pačuli, santal
BURBERRY Weekend for Women je kvetinová vôňa so sviežimi tónmi. Bola inšpirovaná jazdou úrodným anglickým vidiekom a slobodným duchom zeme. Pomenovanie Weekend vyjadruje odpočinok, neformálnosť, voľnosť a pohodu. Zo začiatku je veľmi zelená, svieža, ako keď si ľahnete do pokosenej trávy. Nasledujú svieže kvetiny: cyklámen, hyacint. Základ je netradične sladkastý, nejde preto o tuctovú sviežu vôňu, ale špecifickú zeleno-sladkú kombináciu. Je výborná na denné nosenie do teplého počasia.
Zloženie:
hlava - mandarínka, živica, rezedy
srdce - červený cyklámen, modrý hyacint, planá ruža
základ - cédrové drevo, pižmo, vanilka
Všetky 3 parfémiky majú celodennú výdrž, no ten prvý mi proste nesadol... A chcem ešte dodať, že aj tie škatuľky k nim sú fakt chutné, takže sa veľmi teším až budem môcť tú druhú sadu poslať touto cestou niektorej z Vás... :)) Krásny zvyšok dňa želám!

5 komentárov: