15. 12. 2012

GOSH MATT DUO Eye Shadow

008 Dusty Purple a 007 Blue Jeans
Ďalšími GOSH novinkami na tohtoročnú jeseň a zimu sú dva nové odtiene duo matných tieňov. O inom odtieni som pred pár mesiacmi už písala TU, no s tým sa mi nie veľmi dobre tieňuje. Neviem či má inú konzistenciu ako tieto, alebo čím to je vlastne spôsobené, možno len mojom nešikovnosťou?! :)
MATT DUO EYE SHADOW majú úžasnú sýtosť a farebnú pigmentáciu. Textúra prípravku je vysoko odolná poškodeniu a umožňuje vytváranie najrôznejších vzhľadov. Dokonale vhodné pre prirodzené denné líčenie aj intenzívny večerný look. Majú krémovú konzistenciu s matným povrchom, čiže neobsahujú jednu jedinú trblietku. Väčšinu tieňov mám trblietavých, takže je to pre mňa príjemná zmena, keď som nimi nalíčená. I keď, ako viete s modrými tieňmi ste ma videli len jeden jediný krát, a to TU, aj tento raz som mala obavy, no zase som bola milo prekvapená, ako mi celkom pristanú :))
Čo sa týka odtieňov, tie modré sú skutočne také "riflové", no tie druhé mi skôr pripadajú ako staroružové.  Baleniu nemám čo vytknúť, a samozrejme ako ma poznáte, veľmi ma potešil aplikátor nachádzajúci sa vo vnútri :) Tiene sa s ním ľahko tieňujú, s bázou majú celodennú výdrž ako sme zvyknuté aj pri iných GOSH tieňoch, počas dňa neopadávajú, nestrácajú na sýtosti a hlavne nevytvárajú pásik v záhybe oka, s čím ste sa mohli mnohé stretnúť pri lacnejších tieňoch. Ja som také už dávno vyradila, a určite nemám čo ľutovať. Veď predsa chceme byť krásne celý deň a nie len pár hodín po nalíčení...
Sú bez parfumácie a vhodné pre prirodzené denné líčenie, ako aj pre intenzívny večerný look.
Obsah - 2g
Cena - 9€
Vy ste mojimi najlepšími hodnotiteľkami, tak komentuje, kritizujte, vyjadrite sa, či sa hodia k mojim hnedým očiam, a ktoré sa Vám osobne páčia viac?

7 komentárov: