31. 12. 2012

Fleur de Santé HONEY and L POUR ELLE NUIT NOIRE

Čo tak vykúpať sa v mede? :)) Na to Vám poslúžia tieto produkty, ktorými sú - vyživujúca pena do kúpeľa a sprchový olej s obsahom medu, ktoré zanechajú pokožku zamatovo hebkú a príjemne voňavú. Sú určené na časté používanie, čo podľa mňa aj hociktoré iné produkty tejto kategórie. Avšak sú vhodné skôr pre suchšiu pokožku, ktorá sa mňa osobne počas zimného obdobia drží ako kliešť, takže som sa na testovanie veľmi tešila!
Ako už názov napovedá, hlavnou zložkou oboch produktov je med, ktorý sa nazýva aj tekuté zlato. Je jedným z najstarších prísad využívaných pri skrášľovaní. Pomáha v pleti prirodzene viazať vodu a hydratačné zložky. Navyše zanecháva pokožku aj po pár hodinách použitia krásne prevoňanú...
Oba produkty vytvoria dostatočne bohatú penu, takže v tomto smere nehrozí žiadny "problém" :) Osobne však v tomto ročnom období uprednostňujem práve penu do kúpeľa, pomocou ktorej sa môžem perfektne zrelaxovať a zregenerovať vo vani! Síce produkty obsahujúce med som doposiaľ, ak sa nemýlim, nemala, takže nemám s čím porovnávať, no som s nimi skutočne spokojná a môžem Vám ich s čistým svedomím odporučiť.
Pena - 300ml, 4,99€
Sprchový olej - 200ml, 4,49€
Ak by Vás tieto medové produkty zaujali, a chceli by ste kúpeľ, prípadne sprchu ukončiť telovým mliečkom, tak Vás poteším, pretože aj to je v ponuke - 200ml, 5,49€. Má pumpičkové balenie, takže aj ja by som si iste prišla na svoje, nakoľko v posledných mesiacoch takéto balenia doslova milujem a uprednostňujem.
Nedávno mi ešte bola doručená táto prepychová pena do kúpeľa s fantastickým názvom L pour Elle Nuit Noire, čo v preklade znamená tmavá noc pre ňu :) Aspoň dúfam, že mi to dobre preložilo :D
Obal skutočne pôsobí veľmi luxusne, ako aj ostatné dva výrobky tohto radu, ktorých obrázky Vám samozrejme pridám nižšie...
Produkt sľubuje vytvorenie víru bohatej voňavej peny zanechávajúci upokojenú a osvieženú pokožku. 
Pridávam aj opis vône: zelené kvety a konvalinka... Hlavou tejto poetickej vône noci je šumivá príchuť spojenia modro-čierneho ríbezlia a mandarínky, nasledovaná kvetinovým buketom a príchuťou slivky. Tajomný základ vône je interpretovaný tónmi drevitého jantáru a pižma.
Keby sa prechádzam v drogérii a zháňam nejakú novú penu do kúpeľa, a v tom by som uvidela takto vyzerajúci obal, určite by skončila v mojom nákupnom košíku. Možno si mnohé poviete, veď je to len obal, podstatný je obsah. No podľa môjho názoru aj obal predáva, a ja som pravým príkladom takémuto podľahnutiu :) Hneď ako mi bola doručená, pustila som sa do testovania a napúšťala vaňu. Vytvorila sa mi skutočne bohatšia pena ako pri predošlom medovom produkte. Voňa mi stále pripomína parfém, dokonca kamarátka má toaletnú vodu z tohto radu, a je s ňou veľmi spokojná. Ak teda aj Vy obľubujete relax vo vani plnej vody a peny, a chcete tiež takýto "zlatý kúpeľ", neváhajte a siahnite po nej! Jediné, čo mi možno trošku prekáža je objem len 150ml, kľudne by som prijala keby mala aj 1l :)

Objem - 150ml
Cena - 5,49€

Viac info:

Dnes už pravdepodobne nepridám žiadny príspevok, tak Vám do Nového roku želám len a len to najlepšie, hlavne veľa zdravia, lebo to nekúpime za nič na svete, a keď budete zdravé, všetko ostatné príde postupne! :))
Toaletná voda - 50ml/21,79€
Telová vôňa v spreji - 100ml/4,49€

3 komentáre: