26. 12. 2012

Ekopohár KeepCup - nová séria Cosmic Sky

Pomôžte kúpou takéhoto pohárika zamedziť vzniku veľkého množstva zbytočného odpadu. Väčšina jednorázových papierových pohárov na kávu má vnútorný materiál potiahnutý z vodeodolného syntetického latexu, vosku alebo polyetylénu, ktorý nie je možné recyklovať. Tieto poháre majú ročne vo svete za následok:
  • vznik 4,5 milióna ton odpadu
  • 54 miliónov zoťatých stromov
  • výrobu 340 miliónov joulov energie (to by stačilo pre 5 miliónov domácností na jeden rok)    
Každý pohár KeepCup je zložený zo 4 častí: pohár, vrchnák, uzáver a silikónový prstenec. KeepCup je vyrábaný v štandardných veľkostiach vhodných pre profesionálne kávovary. Predávajú sa v rôznych veľkostiach: Extra Small (XS) - 114 ml, Small (S) - 227 ml, Medium (M) - 340 ml, Large (L) - 454 ml 
Ja mám pohárik vo veľkosti (M):
  • priemer: 90 mm
  • výška: 130 mm
  • objem: 340 ml
  • hmotnosť: 94 g
Na poháre je poskytovaná 2-ročná záručná doba. A sú vyrobené v Austrálii. KeepCup:
  • je vyrobený z polypropylénu #5 - najbezpečnejšieho plastu pre potraviny
  • je BPA free a netoxický
  • má dobre utesnený vrchnák a otvor na pitie, prenášajte a odkladajte ho však vždy vo vertikálnej polohe
  • príjemne sa z neho pije, či už s vrchnákom alebo bez neho
  • je možné ho umývať v umývačke riadu
  • je vhodný do mikrovlnnej rúry
  • zmestí sa do držiaka na nápoje v aute alebo na bicykli
  • je thermo - udrží kávu teplú o 20 - 30 minút dlhšie ako bežný jednorázový pohár
  • malá a stredná veľkosť je vhodná pre väčšinu profesionálnych kávovarov
Každý pohár KeepCup má špeciálny silikónový prstenec, na ktorom sú uvedené všetky druhy kávových nápojov a ich vlastnosti. Svoj obľúbený si môžete zvýrazniť fixkou (farba fixky sa usadí v priehlbinke každého slova), aby váš barista presne vedel, aký nápoj Vám má pripraviť. Pre tmavšie prstence použite striebornú alebo zlatú fixku. V ponuke je mnoho nádherných kombinácií, ja sama som si nevedela vybrať! Môžete nazrieť na nasledovnom linku - www.mabets.sk/keepcup. Ja som si tento pohárik veľmi obľúbila, samozrejme okrem kávy si doň dávam aj čaj, a určite naň nezanevriem ani v letnom období... Nakoniec ešte pridávam KeepCup v akcii spolu s našim "Gustíkom" pred odchodom z domu :)
Cena - 10,25€

4 komentáre:

  1. o tychto poharoch som uz citala v nejakom modnom casopise..a pacil sa mi, aj ked kavu do ruky velmi nepreferujem.. ja som skor pozitkarka a ak si ju nevychitnam v pokoji tak ako keby som ju ani nepila :)
    Inak ked uz pises o pohariku, da sa vyuzit aj na cajik..
    Dievcata pozyvam vas na netradicnu giveaway:TU

    Dakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. samozrejme, myslím, že som v článku písala aj o čaji :)) a ďakujem za pozvanie :)

      Odstrániť
  2. o keep cupoch som veľa počula ale mne to príde ako obyč. termo hrnČek ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. určite to nie je len taký obyčajný termo hrnček :)

      Odstrániť