18. 12. 2012

GOSH EFFECT POWDER Multifunkčný trblietavý púder

GOLD DUST, PINEAPPLE, 3. neznámy, ROSE GOLD, PURPLE RAIN, FOX, MINK
Ahojte moje :)) Dúfam, že si užívate predvianočnú pohodu rovnako ako ja! I keď sneh u nás už úplne zmizol, nemám až takú radosť, ale snáď sa to do Štedrého dňa zmení a nasneží ako sa patrí...
Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na tieto krásne farebné púdre od GOSH, ktoré som dostala od Lenky z www.kvalitnakozmetika.sk na otestovanie, teda presnejšie len ten úplne vľavo a úplne vpravo :) Zapáčili sa mi natoľko, že som si postupne dokúpila aj odtiene, ktoré môžete vidieť na fotke vyššie. Priznám sa, že sa mi už dlho-predlho páčili, no aplikácia sa mi zdala dosť nepraktická, ale o tom neskôr.
GOLD DUST, MINK
Tieto multifunkčné púdre majú všestranné využitie - môžete ich použiť ako očný tieň, očnú linku alebo na žiarivé zvýraznenie ramien a dekoltu. Môže byť aplikovaný na sucho alebo na mokro. Ja som zatiaľ tú mokrú aplikáciu neskúšala, a myslím si, že to ani nie je potrebné, nakoľko sú perfektne pigmentované! Pôvodne som chcela snehobiely odtieň, no ten žiaľ nebol aktuálny, tak som proste vsadila na istotu, a vybrala si zlatý a hnedý, i keď ten naľavo vyzerá snehobielo, po nanesení sa smení na jemnú zlatú, čo mi perfektne vyhovuje na použitie do kútiku oka a pod obočie.

A čo sa týka už spomínanej aplikácie, ako vidíte, majú také akoby ochranné vrchnáčiky, ktoré sa dajú aj otvoriť, a tak si môžete vyklepkať obsah. Ja ale na to nemám nervy, tak ich dávam úplne dolu, a štetcom idem priamo do nádobky :) Balenia sú skutočne veľmi milé, také miniatúrne by som povedala. S čím však v tomto prípade musíte rátať je prášenie tieňov. Dokonca si dovolím tvrdiť, že nie sú ani vhodné na cestovanie, pretože sa z nich obsah dostáva von i keď sú zatvorené. Mne to však až tak neprekáža, pretože ich mám len doma v kufríku, a snažím sa s nimi čo najopatrnejšie manipulovať.
Inak som ešte spozorovala, že tieň vľavo nemá nádobku sklennú, ako tie ostatné ale plastovú, a nápis na obale nie je bielou ale čiernou, takže ho nie je ani vidieť... A napr. fialkový tieň má nádobku zaoblenejšiu, ba aj tie gumenné uzatvárania sú typovo rôzne. Každý má 1,5g a jeho cena je 9€.
Na rad už prichádzajú fotky, a v komentároch by som poprosila Vaše vyjadrenia, či by ste chceli ešte v budúcnosti vidieť aj ostatné moje odtiene v akcii, a či máte nejaký konkrétny odtieň Vy, rada sa nechám inšpirovať :) Podľa mňa sú skutočne dokonalé, a touto cestou ešte raz ďakujem Lenke, a verím, že nezostanem len pri týchto odtieňoch, ale svoju zbierku si rozšírim i o iné!

4 komentáre: