10. 12. 2012

DERMACOL DOUBLE MAGIC Mascara

Ahojte, dnes to nebude žiadna novinka, ale keďže mi pred pár týždňami prišiel testovací balíček od Dermacol-u, v ktorom sa okrem tejto maskary nachádzali ešte 2 kontúrovacie ceruzky na pery a gél na zoštíhlenie bruška, z ktorého mám najväčšiu radosť. Vzhľadom na to, že ten potrebuje mesačnú testovaciu dobu, spomenieme si ho až koncom roka :)
Maskara sľubuje až 11x väčší objem a o 90% dlhšie riasy. Tieto informácie sú podľa mňa prehnané na každej maskare, pretože to by som potom musela mať aspoň pol metrové riasy :)
Hustejšia kefka dodá objem a čiernu farbu a vykresľujúca kefka predĺži riasy a prečeše ich. Krémová ľahká textúra vďaka filmotvorným zložkám vytvorí na riasach jednoliaty lesklý povrch a dovoľuje aplikáciu niekoľkých vrstiev na seba bez zlepovania a žmolkov. Obsahujúce vosky zafixujú predĺženie a natočenie rias, dodajú im plasticitu a plnosť. Keratín, panthenol a vitamín E poskytujú riasam výživu, hydratáciu, regeneráciu a ochranu.

Musím si zaklopať, že nemám žiadne problémy s riasami, pravdaže sem-tam aj mne jedna vypadne, ale všetko je v rámci normy :) Takže si myslím, že nepotrebujem žiadnu extra starostlivosť o ne, no samozrejme, žiadne vitamíny obsiahnuté v maskare nie sú na zahodenie :)
Maskara patrí do takého stredu, určite nie je tá najhoršia akú som kedy mala, no zároveň ani najlepšia... Na bežný deň je ako stvorená, ak ale túžite po oveľa výraznejších riasach, asi by nebola správnou voľbou. Ja by som  ju skôr zaradila k takým tým prirodzenejším...
Je bez parabénov, alkoholu a parfumácie, dlhotrvajúca bez opadávania, intenzívna čierna. Prežila somnou už aj prvý sniežik bez väčšej ujmy :)
Na fotke sú použité oba efekty, najskôr ten na dodanie dĺžky, a následne pre dodanie objemu.
Objem - 7,5ml
Cena - 8,81€

3 komentáre: