8. 12. 2012

DIEGO DALLA PALMA PRIMA VISIONE Mascara

Na viacerých blogoch ste sa už stretli s testovaním pre www.parfums.sk, a ani ja som tejto ponuke neodolala :) Stretla som sa s rôznymi názormi na túto maskaru, preto Vám chcem dnes povedať aj môj názor. 
Oficiálny popis - Prima Visione Mascara od luxusnej značky diegodallapalma je inovatívna a high-tech riasenka, ktorá dodáva vašim očiam okamžitý a prekvapivý efekt. Vaše oči sú hlbšie, farba je intenzívnejšia a riasy sú pevnejšie, s väčším objemom a dokonalejšie definované. Revolučný aplikátor z mäkkého latexu je perfektný nástroj pre maľovanie rias, dodáva im výnimočný celkový efekt. Mascara má dvojitý účinok. Časť s kratšími štetinkami, medzi ktorými sú väčšie medzery, naberie viac farby, takže vaše riasy budú výraznejšie, s lepším tvarom. Časť s dlhšími štetinkami zase zaistí mimoriadne predĺženie a vaše riasy natočí. Riasy budú bez hrudiek, silné a výrazné. 
Účinky:
  • dodáva objem a zaistí zahustenie rias
  • natočí do požadovaného tvaru a predĺži riasy
  • riasy sú mimoriadne definované vďaka špeciálnej kefke
  • riasy intenzívne, lesklé a čierne
  • rýchlo-schnúci efekt
  • riasy sú pružné bez zaťaženia, takže nemajú tendenciu padať dolu
Zloženie:
  • vitamíny E, C – dodávajú riasam elasticitu a chránia ich
  • olej zo sladkých mandlí
  • špeciálne pigmenty – pre väčšiu intenzitu farby
  • vosky a ochranné polyméry – pre ultra-flexibilné riasy bez vysúšania
Ako aplikovať:
Ak chcete získať vynikajúci výsledok, umiestnite aplikátor na začiatok rias na strane s kratšími štetinkami, obtiahnite po prírodnej línií rias a potom použite stranu s dlhšími štetinkami. Docielite tak maximálneho efektu zhustenia, natočenia a predĺženia bez hrudiek a zlepenia. 
S popisom sa vo väčšine stotožňujem, no mám k nemu pár výhrad. A to - vôbec nemá rýchlo-schnúci efekt, naopak schne veľmi pomaly, a po nanesení 2. vrstvy brutálne zlepuje, takže som riasy musela prečesať inou kefkou. Avšak čo sa týka aplikácie s kratšími a dlhšími štetinkami, skutočne je ten efekt taký, ako sa spomína vyššie v popise. Veď sa pozrite samy... Celkovo som s mascarou spokojná, až na to schnutie a zlepovanie, ale musím sa priznať, že za 24€/10ml som si predstavovala niečo lepšie...
Aby som nezabudla mascara má krásny strieborný obal - mne pripomína L´oreal Paris Lash Architect 4D. A samozrejme nesmie chýbať ani čierno-biela škatuľka.
riasy nalíčené kratšími štetinkami - 1 vrstva
2 vrstvy
riasy nalíčené dlhšími štetinkami - 1 vrstva
2 vrstvy

11 komentárov:

  1. haha, zas sa potvrdilo, že u každého ináč :D mne vôbec nelepí riasy, ani keby som chcela, aj dve vrstvy som vyfotila na blog a boli super. a práve mne schne strašne rýchlo, čo som tiež napísala do recenzie

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta řasenka vypadá fakt pěkně!:)) Mimo to u mě na blogu jsem dala upoutávku na nějaké soutěže můžeš se zapojit:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. prave sa nanu chystam napisať recenziu :D kedže už asi iba ja chybam s recenziu haha :D..

    OdpovedaťOdstrániť
  4. já tyhle kartáčky moc nemusím, obecně raději používám ty zhušťovací, ale výsledný efekt na fotce vypadá fantasticky :))

    www.jana-dvorakova.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no za tu cenu som cakala aj ja nieco lepsie:)

    OdpovedaťOdstrániť