28. 12. 2012

BOURJOIS 1 Seconde

02 ROSE DELICAT
Ahojte, dnes len v krátkosti spomeniem lak, ktorý mi vôbec nesadol, okrem odtieňu, aby som neklamala.
Začnem obalom - síce na pohľad veľmi pekný, ale pre mňa nepraktický. Nepasuje mi do kufríku :D Ako som už spomenula, jediný mi sadol odtieň - je krásny ružovkastý so striebornými trblietkami. Na fotke je nalakovaný až v 3 vrstvách, a stále ma neuspokojil prekrývaním tak ako by mal. Vynecháva pásiky, a schne, alebo teda skôr neschne :D Neviem či je to spôsobené len týmto konkrétnym odtieňom, alebo sú rovnaké všetky tieto laky, tak Vás prosím, tie ktoré ho máte, dajte mi vedieť, či ste spokojné, alebo máte rovnaké pocity ako ja.
Na FB som sa Vás pýtala, či by ste chceli vidieť moje darčeky, ktoré som dostala pod stromček, tak sa posnažím nafotiť pár fotiek, a možno ešte dnes, max. zajtra tu už bude príspevok :)
Zatiaľ sa majte krásne!

7 komentárov:

  1. tešim sa na zajtra ;)
    lak má veľmi peknú farbu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Lak je krásny :) už nech je príspevok

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Škoda tých vlastností, lebo farba je krásna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásna farba:o) tešim sa na članok ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. veru krásna farba...som si ho chcela kúpiť...:D hľadám nejaký podobný lak...ale čo neschne tri hodiny aj s topcoatom:D a 45vrstvami ...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tá farba je dokonalá ♥ škoda toho krytia a schnutia...

    OdpovedaťOdstrániť