26. 11. 2012

Zimný(predvianočný) voňavý špeciál

Jeseň je už dávno preč, a preto prichádzajú na rad moje tipy na zimné ročné obdobie :) Ďalšou trojicou z mojich voňavých poličiek sú krásavci na fotke, ktoré Vám postupne pár slovami predstavím. Tieto parfémy síce nie sú žiadnymi horúcimi novinkami, ale myslím si, že stoja za zmienenie :)
CALVIN KLEIN ck IN2U - miesto klasickej unisexovej vône sa tentokrát Calvin Klein vracia k systému dvoch vôní - jedna pre neho, jedna pre ňu. Trendový pár je určený pre mladú generáciu, ktorú Calvin Klein pokrstil ako ,,techno-sexuálna generácia". In2U vyjadruje slobodu mladých ľudí a ich možnosti objavovania sveta. Mladistvá a sexi vôňa In2U je uzavretá v jednoduchej a atraktívnej fľaštičke minimalistického meststkého dizajnu. Vôňou In2U Calvin Klein demonštruje, že stále vie, čo mladí ľudia potrebujú. Dámska In2U je svieža kvetinová vôňa s drevnatým základom. Kompozíciu zahajuje svieži grapefruit a listy červených ríbezlí. V srdci čakajú zaujímavé tóny cukrovej orchidey a bieleho kaktusu. Záver tvorí céder, ambra a vanilkové suflé.
Je to podľa mňa dosť výrazná vôňa. Skôr by som ju popísala ako kvetinovú, nie ovocnú... Na vrchnáčiku sa samozrejme nezabudlo na logo, takže prikladám dôkaz :)
Zloženie:
hlava - listy červených ríbezlí, sicílsky bergamot, šumivý nápoj z ružového grapefruitu 
srdce: cukrová orchidea, biely kaktus
základ: červený céder, neónová ambra, vanilkové suflé
CHRISTINA AGUILERA Christina Aguilera - parfém bol predstavený v roku 2007. Jedinečná kvetinová vôňa je vhodná pre každú ženu, ktorá chce byť neprehliadnuteľná, chce zvýrazniť svoju ženskosť a zmyselnosť. Pre ženu, ktorá svojím pohľadom dokáže zastaviť čas a dokáže si užívať svoju moc. Flakón dámskeho parfému Christina Aguilera Christina Aguilera pripomína krivky ženského tela, ktoré sú odeté v nádhernej čiernej čipke - pôsobí žensky a dráždivo. Mašlička mu pridáva potrebnú ľahkosť a najmä hravosť. Parfém je v úvode veľmi svieži a ovocný - je zmesou čiernych ríbezlí a sliviek.V srdci kraľuje opojná zmes kvetov - konvaliniek, jazmínu a pivónií, vnášajú delikátnu vôňu, ktorá je stelesnením ženskosti. Základ je jemnou harmóniou santalu,pižmo a vanilka.
Zloženie:
hlava - čierne ríbezle, broskyňa
srdce - pivónia, slivka, jazmín, konvalinka
základ - santalové drevo, pižmo, vanilka
Tento parfémik je spomedzi týchto troch na samom prvom mieste :)) Krásna sladučká vôňa ma sprevádza už pekných pár rokov, a mám dojem, že ma nikdy neomrzí! Dokonca sa mi dizajnom hodí do izby :P

JESUS DEL POZO Ambar je orientálna vôňa, ktorá pozýva k objaveniu zmyselnosti a elegancie, pretože je prirodzená a autentická. Hrejivá, upokojujúca a provokatívna esencia AMBAR má výrazný charakter, ktorý sa rozvíja po dotyku s pokožkou, čím vytvára citlivejší a intímnejší vzťah medzi ženou a jej vôňou. Rovnako ako aj prvá vôňa, ktorú som dnes spomenula, aj táto je taká silnejšia a výraznejšia. Mimochodom, ten flakón sa mne osobne vôbec nepáči :D Je úplne asimetrický, a teda ten vrchnáčik ešte viac ako flakón... S odstupom času som ho, spolu s prvým spomenutým zhodnotila tak, že viac by som ich nechcela... Nie sú pre mňa ničím lákavým, čo by som musela cítiť každý jeden deň...
Zloženie: 
hlava: bergamot, mandarínka, kardamóm 
srdce: kosatec, zelený čaj, pivónia 
základ: ambra, céder, šalvia

Dúfam, že naberiete nejaké inšpirácie pri kupovaní vianočných darčekov, a necháte sa inšpirovať :)) A ak sem náhodou zabľúdili aj nejaký páni, vôňou od Christiny Aguilery by ste určite potešili priateľku, milenku, manželku, maminku, sestru... :)

6 komentárov:

  1. kristínú agileru :D som jedinú ňuchala a nie je zlá ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. kedysi som skusala ck, ale nenadchol ma, a christana tiez je nie moja salka kavy, ale kolko ludi, tolko chuti:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. CK až tak veľmi nemusím, ale Christinu by som kľudne kupovala jednu za druhou :)

      Odstrániť
  3. Hey darling nice blog you have here, I like your posts! Hope you will have time to visit mine and let me know your opinion about it, maybe we could follow each other if you like my posts =)
    XOXO
    Ylenia

    OdpovedaťOdstrániť