5. 11. 2012

Tipy pre všetky vekové kategórie a pohlavia...

Tentokrát by som sa chcela venovať darčekom, a hlavne tým blížiacim sa vianočným. Viem, že niektoré si hovoríte, ledva skončil október a táto tu už straší s Vianocami, no ja sa na ne neskutočne teším, ako každý rok :))
V tomto článku nebudú žiadne obkecávačky, popridávam iba stručné popisy konkrétnych výrobkov na fotografiách. Vybrala som si produkty, ktoré máme v rodine otestované a sme si nimi spokojní.
PERCEIVE DEW - 50ml toaletná voda. Zaradila by som ju skôr k takým sviežejších vôňam. Výdrž je celkom slušná, a čo je hlavné, nie je príliš silná, ako väčšina AVON toaletiek...
LITTLE BLACK DRESS - z kategórie kvetinovo-orientálnych vôní(cyklamén, ylang-ylang a slivka). Z tejto kolekcie som si ešte na základnej škole objednala telové mliečko z ktorého som bola dlho predlho unesená, a právom! Preto sa rada raz za čas vrátim k tejto vôni... K nej pribudla už aj RED a WHITE verzia, a teda sa patrilo odskúšať aj tú bielu, no musím sa priznať, že ma nijako svojom vôňou neuchvátila... Je to taký priemer. Teraz mi ešte do zbierky chýba červený variant :) Že by niekedy v blízkej dobe pribudol? Uvidíme...
A posledným výrobkom z kategórie vôní je pravdepodobne akási limitovaná edícia INCANDESSENCE z kategórie kvetinových vôní(orchidea, tulipán a pivónia).
Vo voňavých produktoch budem pokračovať, a chcem dať do pozornosti sprchový gél SENSES Serenity, a novinku penu do kúpeľa s mojimi obľúbenými čiernymi ríbezľami a vanilkou. Brutálna vôňa, čo Vám poviem :D Senses bol v NETTO letáku za 1,90€/500ml, a pena 1000ml za 3,90€. Pri parfémoch si ceny nepamätám, ale jednoznačne som toho názoru, že je lepšie si počkať, a kúpiť za výhodnejšiu cenu!
Ďalšie cenovo výhodné vecičky sú pre mňa - Osviežujúci sprej na nohy, ktorý používame celá rodina,  perfektne upokojí unavené, ubolené chodidlá, takže si ho nevieme vynachváliť. Jeho cena bola 1,90€, taktiež v NETTO letáku, a 700ml šampón ma vyšiel na 3,90€. Ten je tiež novinkou, obsahuje marocký olej, má príjemnú vôňu, a myslím, že za tú cenu sa fakt oplatí...
V neposlednom rade myslím, aj na našich najmenších členov rodiny - deti. NATURALS kids sme už vystriedali snáď v každej možnej "príchuti", no nikdy nás nesklamú. Myslím, že práve tento kokosový šampón bola limitovaná edícia, ak sa nemýlim... A kolekcia BABY, ktorej tvárou je známa herečka Betka Stanková sa stala takisto súčasťou nášho každodenného kúpacieho rituálu... Veľkosti týchto produktov sú zvyčajne 250ml, a ich cena sa pohybuje približne okolo 2 eur.
A na úplny koniec som si niečo pripravila aj pre mužské publikum, a to konkrétne niečo z pleťovej kozmetiky - tieto dva balzamy po holení. Oba sú hydratačné, upokojujúce čerstvo oholenú pokožku, rýchlo sa absorbujúce. Ten v šedom obale obsahuje výťažok z austrálskeho čajovníka. A ten biely je určený na citlivú pokožku. Zatiaľ čo ten šedý má príjemný jemnú mužnú vôňu, biely je len minimálne parfumovaný. Z tejto kolekcie FOR MEN musím pochváliť aj šampóny na vlasy, ktoré sú u nás veľmi obľúbené. A chcela by som ešte pozornosť upriamiť na vody po holení, ktoré iste poznáte i Vy. Sú v rôznych vôňach, ale za to sa mi každá jedna páči, pretože voňajú intenzívne a dlhodobo :)

2 komentáre:

  1. Tie voňavky Perceive a Little Black Dress sú fantastické, aspoň mne veľmi dobre voňajú a tie peny do kúpeľa mám overené taktiež a sú skvelé :)

    OdpovedaťOdstrániť