8. 11. 2012

GOSH ARGAN and MORINGA Oil

Keďže mám súčasne dva olejčeky na vlasy, rozhodla som sa zistiť, ktorý je lepší.
Prvým je argánový olej GOSH. Ako už z názvu vyplýva, vyrába sa z argánového stromu, ktorý rastie v Maroku, preto je často nazývaný aj marocký olej. Blahodarne pôsobí na suché a nepoddajné vlasy, vlasy bez lesku. Je účinnejší ako jojobový aj olivový olej, pretože je bohatý na vitamín E, ako aj Omega 3 a 9 mastné kyseliny s intenzívnym výživným a hydratačným pôsobením. Toto sú moje prvé olejčeky, takže neviem aký je jojobový ani olivový, možno mi to prezradíte v komentároch, ak s nimi máte skúsenosť... :)
Vlastnosti ARGAN OIL:
  •  vďaka nenasýteným mastným kyselinám Omega 3 a 9 dokáže preniknúť dovnútra vlasového vlákna a ošetriť suché, poškodené vlasové folikuly. Ako ste si už mohli v prechádzajúcich príspevkoch všimnúť, ja mám vlasy pri korienkoch mastné, no skoro od polovice dĺžky vlasov sú čím nižšie, tým suchšie :/ Majiteľky podobného typu vlasov ako mám ja, sa ale nemusia báť, ak by si ho naniesli na celú dĺžku vlasov, pretože som nepostrehla, že by sa mi ešte viac vlasy začali mastiť!
  •  výrazne podporuje lesk tým, že uzamyká vnútri vlasov hydratáciu - tento účinok môžem potvrdiť ihneď po prvom nanesení boli vlasy živšie a získali aj zdravšiu farbu
  •  je ľahký a nezaťažuje vlasy
  •  vlasom dodáva hebkosť, čo sa ešte oveľa viac prejaví hlavne po vyžehlení vlasov :)
  •  ideálny pre tie, ktoré si vlasy žehlia, fénujú alebo ich vystavujú častému chemickému pôsobeniu. Ja si síce vlasy nefarbím, no fénujem si ich a žehlím približne každý druhý deň, takže skutočne dostávajú zabrať, ale pravdaže občas im dám vydýchnuť a nezaťažujem ich týmto spôsobom...
  •  okamžite preniká dovnútra vlasov a obnovuje ich oslabenú hydratáciu
  •  bráni rozdvojovaniu končekov, čo bolo u mňa pravidelným problémom. No odkedy som zmenila žehličku na vlasy, klop-klop, rozdvojené končeky sa mi úspešne vyhýbajú. Preto ak aj Vy máte tento problém a pravidelne si vlasy žehlíte, skúste si kúpiť inú, a verím, že Vám to tiež pomôže! Možno ak by ste chceli typ, tu je moja kamarátka :) Zoznámte sa, Rowenta...
Ale späť k produktu. Iste mi dáte za pravdu, že už len to balenie navádza ku kúpe a k vyskúšaniu tohto zázraku :) Perfektne padne do ruky, a na moju dĺžku vlasov mi postačujú dve plné stlačenia pumpičky. Olejček si pred vmasírovaním do vlhkých vlasov ešte zohrejem v dlaniach, čím sa aktivujú všetky účinné zložky. Je vhodný pre všetky typy vlasov a ako posledné spomeniem ešte nádhernú sladkastú vôňu, ktorá bez problémov vydrží a nestráca na intenzite do ďalšieho umývacieho procesu :) Samozrejme, olejček je nezmývateľný, takže dávam palček hore :) Má 50ml, a jeho cena je rovných 11€.
Olej Moringa je získavaný zo stromu Moringa technológiou studeného lisovania. Je jedným z najviac oxidačne stabilných prírodných látok - je takmer priezračný, bez pachu a farby.
Magický strom Moringa bol už v dávnom Egypte známy ako “zázračný strom” a v Číne sa olej zo stromu Moringa využíval vďaka svojmu unikátnemu zloženiu pre čistenie vody. V Afrike nazývajú strom Moringa “Nebeday - strom, ktorý nikdy neumrie”, v Indii sa výťažky oleja Moringa využívali aj v medicíne.
Vlastnosti MORINGA OIL:
- v podstate sľubuje to isté čo argánový olej - vyživuje vlasy, dodáva lesk a hydratáciu.
- narozdiel od oleja GOSH, tento je vhodný pre použitie aj do suchých dĺžok vlasov, čo je pre mňa osobne zbytočnosť, pretože mi bohate 2 dni do ďalšieho umytia efekt postačuje, ak si ho nanesiem do vlhkých vlasov - ako som zvyčajne zvyknutá...
Pri 1.použití som to trošku neodhadla a na vlasy som si naniesla jedno plné stlačenie pumpičky, po ktorom aj moja dlhé vlasy zostali, ani nie tak na pohľad, ako na pocit skutočne s mastným "povlakom". Takže si musím dávať pozor, a dávkovať po menších kvapkách... Vôňa produktu nie je ničím výnimočná, a po použití ho skoro necítiť... Čo sa týka objemu, ten je dosť neobvyklý, má 92ml, a jeho cena sa pohybuje okolo 12,50€. Chcela by som ešte upozorniť na nekvalitný vrchnáčik, ktorý cestou ku mne praskol, a celkovo je nejaký "ľabilný", preto by som sa ho neodvážila vziať niekam na cesty... Toto bol môj prvý produkt od značky Matrix, a nie som z neho nijako extra nadšená, netrvdím, že je vyslovene zlý, ale v porovnaní s GOSH, je o niečo pozadu, akoby mu niečo chýbalo... Poviem Vám narovinu, možno keby mám len ten od Matrix-u, tak by som s ním bola spokojná, ale keď mám s čím porovnávať, viete samé ako je to potom :)
A čo vy a olejčeky na vlasy? Máte s niektorým dobrú skúsenosť? Dajte mi vedieť v komentároch, budem rada :)

4 komentáre:

  1. olejčeky nepoužívam ani na konce lebo mám potom veľmi mastné vlasy a vlasy nefénujem ani nežehlím takže pohode ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fíha, tak ty musíš mať potom dokonalé vlásky, keď ich nijako nezaťažuješ :) závidím :))

      Odstrániť
  2. Ahojte chtěla jsem vám říct že pořádám giveaway doufám že se zůčastníte všichni......
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem za info, prídem sa pozrieť...

      Odstrániť