30. 11. 2012

GOSH SMOKEY EYES PALETTE

04 BLUE
Ahojte ženy moje, hlásim sa s ubolenými očami, takže nemôžem vymýšľať nič nové, ale siahla som do už pripravených fotiek... 
Jedná sa o nový odtieň tejto paletky pre dymové líčenie. Priznávam, že už dávnejšie som pokukovala po tej v hnedých odtieňoch, takže ma veľmi potešilo, keď som ju dostala na otestovanie :)) Myslím, že sú všetky odtiene dokonale skombinované! I keď, modrú veľmi v láske nemám, hlavne čo sa týka tieňov doteraz vyskúšaných - v žiadnych som sa dobre necítila... Buď boli príliš svetlé, alebo tmavé, proste nič také "akurátne"... Takže som mala obavy ako to dopadne v tomto prípade. No už po prvýkrát - je to zachytené aj na fotkách, ktoré máte možnosť vidieť nižšie, sa mi s nimi pracovalo fakt dobre. Žiaľ, nie som z tých, ktoré dokážu vytieňovať horibilné množstvo na jednom viečku. Väčšinou si zvyknem dávať tak maximálne tri. Ale myslím, že som sa s tým celkom slušne popasovala, a podarilo sa mi ich na viečka dostať všetky 4 :)
Ako vidíte na fotke vyššie, paletka obsahuje aj priloženú schému, ja som sa jej ale veľmi nedržala. Inak balenie je dobre vymyslené. Ľahučko sa otvára, a zatvára sa pomocou magnetu, takže netreba vynaložiť žiadne úsilie :) Viete, že hranaté veci sú mojim očiam vysoko lahodiace, takže obal hodnotím veľmi kladne. A čo sa výdrže týka, nemám im čo vytknúť. Nie sú to moje prvé GOSH tiene, a rovnako som spokojná či už s mono, duo, trio alebo quattro... Moje líčenie sa nikdy nezaobíde bez podkladovej bázy, a tiene mi tak vydržia bez problémov od rána do večera :) Tiene sa zbytočne neprášia, nezhlukujú sa do záhybu, ľahko a rýchlo sa odličujú a sýtosť tieňov, aspoň podľa mňa tiež bez problémov vydrží dlhé hodiny!
A teraz k fotkám - osobne si myslím, že by malo byť dymové líčenie oveľa výraznejšie ako je to moje. Avšak ja som to poňala skôr na bežné denné nosenie. V pláne som síce mala nafotiť pre Vás aj to výraznejšie, no teraz sa to fakt nedá, tak snáď niekedy spravím UPDATE fotiek, držte palce :)

A nakoniec otázka smerovaná Vám, páči sa Vám moje modré zimné líčenie? :)) Ahojte, a užívajte víkend!

Obsah - 8g
Cena - 11,50€
01 BLACK, 02 BROWN, 03 PLUM

15 komentárov:

  1. dýmové líčenia mám veľmi rada takže pochopiteľne aj takéto praktické paletky! ;)
    táto vyzerá veľmi dobre! ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páči sa mi hlavne tá hnedá paletka, líčenie ti pekne zvýraznilo oči.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem, aj mne sa najviac páči tá hnedá :))

      Odstrániť
  3. Kouřové líčení mám já osobně ze všeho nejraději. Dělám si ho pomalu denně. Přes den používám světlé stíny a na večer tmavší. Kouřový líčením se nic nezkazí :) a to tvoje líčení se mooc povedlo :) šikula

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ach jo, vna všech slovenksejch blozích je tahle forma Gosh, se kterou vypadaj oči úplně skvěle. Alůe v ČR sem ho neviděla prodávat nikde..:-( Takže při těhle příspěvcích akorát trpim:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no a my tu zase nemáme napríklad značku Sephora :)) takže sme 1:1 :)

      Odstrániť
  5. Ty oči vypadají božsky! Asi bych už to kouřové líčení měla taky zkusit :-)
    http://justbeyourselfbypetra.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne vytienovane, podarilo sa ti!:)

    OdpovedaťOdstrániť