11. 11. 2012

BIODERMA MATRICIANE MULTI-DÉFENSE revitalizačný krém

Možno ste si ešte nestihli všimnúť, ale na trh nám zavítal nový ANTI-AGE rad značky Bioderma s názvom MATRICIANE. Celá táto kampaň sa nesie v duchu hesla: " Nerobme si vrásky kvôli vráskam", preto dúfam, že sa ním budete od dnes riadiť takisto ako ja...
Na začiatok by som rada upriamila pozornosť, na síce rovnaký tvar škatuľky, na akú sme pri Bioderma produktoch zvyknuté, avšak na červenú farbu, ktorú ja, ako mnohé viete, nekonečne milujem :)) Takže za seba musím poznamenať, že si ma tento produkt získal už len obalom, ktorý je rovnako ako škatuľka červenej farby. Je taká krásna, priam vianočná. A keďže aj Vianoce zbožňujem, viete si predstaviť ten úsmev, ktorý som pri odbaľovaní mala na perách :) Obal je oveľa luxusnejší oproti ostatným doterajším produktom...Na boku škatuľky však ešte niečo pribudlo, a tým je Brailovo písmo, čo taktiež treba pozdvihnúť a pochváliť túto ideu! A nerada by som zabudla aj na kvalitný vrchnáčik, ktorý mi už párkrát spadol, ale všetky pády úspešne prežil :)
Myslím, že na úvod toho bolo dosť, prejdem teda rovno k spomínanej novinke.
Multi-Défense krém je určený na prvé príznaky starnutia pleti(25 rokov a viac), vrásky a jemné vrásky. Je taktiež určený pre unavenú pleť bez jasu a vitality, a je vhodný aj ako starostlivosť medzi dermatologickými zákrokmi. Posilňuje prirodzenú obranyschopnosť pleti a chráni ju pred negatívnymi vplyvmi vonkajšieho prostredia(znečistenie, stres, smog...), ktoré ohrozujú jej mladistvý vzhľad a urýchľujú prvé prejavy starnutia pleti. Vďaka obsahu Matricium poskytuje pleti základné živiny a stimuluje bunkovú regeneráciu. Naviac obsahuje Carnosin - silný antioxidant, predchádzajúci starnutiu kožného tkaniva a podporujúci udržanie jasu a elasticity pokožky.
Ja osobne mám síce ešte nejaký ten rok-dva do 25-tich rokov, no vrásky na čele od mračenia sa mám už dosť dlho. Preto pravdupovediac, na ne som sa pri testovaní zamerala najviac. Bola som zvedavá, či mi ich tento krémik dokáže aspoň nejako minimálne vyhladiť. Schválne som si pred začatím testovania prechádzala rukou po čele, a odhadovala, aké hlboké tie vrásky sú. Teraz po 2 týždňoch pravidelného používania, tzn. ráno i večer, si znova prechádzam po čele, a musím uznať, že už nie sú také pocítiteľné. I keď možno na pohľad voľným okom tento výsledok nie je veľmi spozorovateľný, ale za ten krátky čas mi zatiaľ tento výsledok plne postačuje! Na iných miestach som si nevšimla nijaké väčšie problémy, ale za to som sa o to viac zamerala na regeneráciu pleti. Nakoľko mám neustále problémy s akné, očakávala som pozitívne výsledky aj v tomto smere. Jediné čo som si však všimla je fakt, že sa mi jazvičky po akné o akýsi kúsok vyliečili a nie sú také viditeľné. Pre Vás mnohé, ktoré netrápi tento problém, to možno nie je nič horybilné, no ja sa teším aj z takéhoto, i keď iba maličkého úspechu! Tento krém však obsahuje iba "štipku" produktu Matricium, preto sa o nejaký mesiac-dva s Vami podelím aj o moje pocity z produktu, ktorý je na regeneráciu pleti ako stvorený, a v hĺbke duše dúfam, že budem po úspešnom využití ampuliek spokojná.
Ďalším plusom, ktorý sa dal vidieť už po úplne 1. použití, je to, že pleť nie len na pohľad, ale aj na "omak" pôsobí, a aj je fantasticky vyživená, hydratovaná, vypnutá, hladká a jemnejšia.
Krém má ľahkú krémovú textúru, ktorá sa celkom rýchlo vpije do pleti. Vôňa mi spočiatku veľmi nesadla mojim prestavám, no po nanesení ju nie je vôbec cítiť, tak mi to v konečnom dôsledku neprekáža. Ešte by som rada spomenula fantasticky hygienický pumpičkový aplikátor, ktorý si v poslednej dobe pochvaľujem pri viacerých produktoch.
To by asi bolo všetko, čokoľvek Vás zaujíma, navštívte matriciane.sk, prípadne mi otázky zanechajte v komentároch, a ja Vám na ne rada odpoviem!
Nakoniec by som chcela dodať, že nový rád pozostáva okrem Multi-Défense, ešte z Rides(35 rokov a viac), Fermeté(45rokov a viac) a zo Sérum, ktorý je vhodné kombinovať s krémami všetkých vekových kategórií.
Snažila som sa nafotiť aj informačný "katalóg", takže dúfam, že si dokážete prečítať všetky potrebné informácie!
A ak neviete, čo darovať na vyššie spomínané Vianoce svojej sestre, maminke, kamarátke a mnohým iným ženám, pridávam aj obrázky Matriciane balíčkov :) V prípade, že by Vás zaujímali ceny, môžem Vám ich zistiť :)


4 komentáre:

  1. celá rada matriciane je veľmi dobrá ;) ako stvorená pre naše mamky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. prečo ako stvorená pre naše mamky :D veď matriciane je starostlivosť o pleť a začína sa už v 25tke

      Odstrániť
  2. Ahojte chtěla jsem vám říct že mám na blogu giveaway .....
    Doufám že se všichni zůčastníte.....
    http://thesimonablog.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som cakala, ze na vianoce sa objavia aj nejake taketo vianocne sety:)

    OdpovedaťOdstrániť