26. 11. 2012

MAX FACTOR GLOSSFINITY lak na nechty

85 CERISE
Ako tak pozerám, dávno sme tu nemali nič určené pre nechty, tak to treba ihneď napraviť :)) Ďalšou novinkou na trhu je tento trvácny lak od Max Factor, ktorý by mal vydržať až 7 dní! Či je tomu naozaj tak, zistíte po prečítaní nasledujúcich viet...
Patentované zloženie GLOSSFINITY, ktoré sa vyznačuje vysokým leskom a výbornými vlastnosťami: odolné zloženie zlepšuje priľnavosť farby a predchádza jej odlupovaniu, zatiaľ čo redšia konzistencia laku uľahčuje rovnomerné nanesenie.
Oproti NAILFINITY lakom, sa mi tieto GLOSSFINITY páčia oveľa viac. Ako mnohé viete, zbožňujem všetko čo má hranatý tvar, takže som bola pri pohľade naň veľmi potešená :) Navyše zlaté písmo a čierny matný povrch štetčeku dodáva laku veľký šmrnc a luxus! Toto je síce môj 6. červený lak v mojej skromnej zbierke, no každý je niečím iným a niečím krásny. Viem, že niektoré z Vás majú stovky lakov, takže sa vôbec nejdem porovnávať, len si myslím, že 6 lakov v skoro rovnakom odtieni je dosť. A tie, ktoré ma už lepšie poznáte tiež viete, že neholdujem žiadnym tmavým ani výrazným odtieňom lakov, no práve červený je u mňa výnimkou :)) Na druhých ženách sa mi naopak výrazné a tmavšie odtiene hrozne páčia, no na sebe sa mi to vôbec nepáči, pôsobí to tak neprirodzene. Jednoducho som im neprišla na chuť...
Štetček je úplne v klasickom tvare, čo mi vlastne aj vyhovuje. Veď klasika je klasika! Lak je v skutočne krásnom červenom odtieni, bez obsahu trblietok. Pri prvom testovaní som bola milo prekvapená, že kryl plne už pri jednej vrstve, preto už nebolo potrebné nanášať druhú, čo je fakt super!
Takisto ma prekvapilo aj rýchle zasychanie laku oproti iným.
Iste ste zvedavé, či mi skutočne efekt vydržal spomínaných 7 dní :) Samozrejme, tých 7 dní som nemala nechty úplne nepoškodené, no lak sa neodlupuje, odoláva nárazom a rôznym štuchnutiam. Jediné čo som postrehla bolo, že začal postupne zmizávať z končekov nechtov, nie že by sa olupoval, proste si len tak "ubúdal" :)) Ale podľa mňa je ten efekt fakt postačujúci. Pretože nemám chuť ani čas sa každé 2 dni hrať s nechtami, odlakovávať a následne ich lakovať... Nakoľko ale momentálne nemám žiadny TOP COAT, verím, že ak by som nejaký použila, lak by zostal nepoškodený oveľa dlhší čas ako bez neho! Ďalším plusom, ktorý som si všimla je fakt, že po odklakovaní červeného laku aj Vám iste zostanú také červené miesta okolo nechtoch, no pri tomto laku som tento problém našťastie nemala! Z mojej strany je s ním fakt veľká spokojnosť a môžem Vám ho s kľudným svedomím odporučiť! Presvedčte sa nasledujúcimi fotkami.
Objem - 11ml
Cena - 7,50€
1. deň
4. deň
7. deň - viacmenej sa už po 4.dni nekonali žiadne radikálne zmeny :)
Na výber máte 22 prekrásnych farieb!

5 komentárov: