2. 11. 2012

GOSH COLOUR RESCUE Shampoo and Condicioner

Tentorkrát som sa rozhodla príspevok venovať starostlivosti o našu korunu krásy - vlasy :) Verím, že každá z Vás si na nich dáva záležať, pravidelne si ich dáva zastrihávať a patrične sa o ne stará! A ak náhodou nie, tak to ihneď zmeňte! :))
Tieto produkty síce nie sú určené priamo na moje vlasy, keďže ja si vlasy nefarbím, ale samozrejme mi nemôžu nijako uškodiť, a preto ich už nejaký ten týždeň používam a pozorujem, čo dokážu. Mimochodom,
jedného pekného dňa som spolu s maminkou navštívila kaderníka Janka Šabíka(samozrejme nie naposledy), a po maminkinom návrhu, či si nechcem dať vlasy nielen ostrihať, ale aj zafarbiť, povedal, že mám krásny odtieň, a aby som sa nikdy neskúsila si vlasy týmto spôsobom zničiť :) Tak sa tejto profi rady držím dodnes, a nemám ani v pláne ju nijako "porušiť". TU si môžete prečítať rozhovor s ním, spolu s rôznymi jeho typmi ako dosiahnuť krásne vlasy. Ak by ste náhodou nevedeli o kom hovorím, nech sa páči.
Ale vráťme sa späť k recenzii.  Začnem obalom, ktorý je pre GOSH špecifický, pretože prevláda čierna farba, v tomto prípade skombinovaná so sýtou ružovou. Oba sú otočené akoby "dolu hlavou", čo ja osobne považujem za výhodu, pretože ak už je menej obsahu v tube, netreba čakať kým stečie do dlane...
Šampón COLOUR RESCUE vlasy šetrne čistí, pričom chráni farbu pred vyblednutím a UV žiarením. Patentovaná rastlinná zložka HeliogenolTM uzamyká farbu vo vlasových vláknach a výnimočne ju chráni, takže vlasy pôsobia vitálne a sviežo. Netuším, či by to malo mať aj nejaké účinky na nefarebené vlasy, no musím uznať, že vlasy po pravidelnom používaní vyzerajú krajšie. Už pri prvom zmývaní som cítila rozdiel, vlasy boli vyhladenejšie a nádherne voňavé! Ja si musím vlasy umývať každý druhý deň, takže Vám neviem zaručiť, koľko približne vôňa vo vlasoch vydrží, no tie dva dni určite! Čo si ešte ale nemôžem dovoliť nespomenúť je fakt, že je šampón hutnejšej konzistencie, na akú som bola doteraz zvyknutá. Ale ako sa vraví, všetko je raz po prvýkrát :) Nebol to však žiaden problém, šampón dostatočne penil, a to je u mňa dosť podstatná vlastnosť!
Luxusný kondicionér COLOUR RESCUE , takisto chráni farbu vlasov pred vyblednutím a UV žiarením, a obsahuje aj zložku spomínanú vyššie. Kondicionér obaľuje vlasy do závoja hebkosti, uľahčuje ich úpravu, poddajnosť a podporuje krajší lesk. So všetkými týmito pozitívami sa stotožňujem, vlasy sú hebkejšie na dotyk, nie sú také rozstrapatené ako predtým bývali, a sú aj lesklejšie. A ľahučko sa rozčesávajú, čomu pripisujem obrovské PLUS! Avšak jediné čo mi na ňom vadí, je použitie. Je potrebné ho naniesť na uterákom vysušené vlasy, nechať 5 minút pôsobiť, a následne ho zmyť. Viem, že to nie je nič hrozné, no ja som najradšej, ak kondicionér už zmývať netreba. Čo však nespravím pre krásu svojich vlasov?! :) Rovnako ako šampón, aj kondicionér je hutnejšej konzistencie.
Objem oboch produktoch je 250ml, a cena každého je 7,50€. V ponuke sú aj produkty pre väčší objem PUMP UP THE VOLUME vlasov, na poškodené vlasy DAMAGE CONTROL, penové tužidlo SHAPE IT BABY!, ba dokonca i argánový olej, o ktorom si napíšeme niekedy nabudúce! AHOJ! :)

1 komentár: