14. 11. 2012

GOSH BOOMBASTIC XXL VOLUME Maskara

Ďalšou novinkou, ktorá zavítala na pulty v posledných dňoch je táto objemová maskara GOSH. A ako som si už minule dala záväzok, písať Vám o čerstvých novinkách, tak to aj dodržím a najbližšie dni tu budú prevažovať príspevku v tomto duchu :)
Priznám sa, že keď som si prvýkrát pozrela kefku tejto maskary, nebola som nadšená. Pripomínala mi totiž maskaru z AVON-u Super Shock. Iste väčšina z Vás vie, ktorú mám na mysli. Túto maskaru si pravidelne objednávala moja maminka, preto mi to nedalo a jedného dňa som sa podujala, že ju skúsim, a uvidím čo to dá... Avšak žiadny výrazný efekt sa nekonal, dovolim si tvrdiť, že ani nevýrazný :D Zdala sa mi nejaká suchá, nefarbila, nedodala objem proste nič. Pomyslela som si - veď maskár od GOSH som už mala nespočetné množstvo, tak nebudem "hádzať flintu do žita".
BOOMBASTIC VOLUME MASCARA sľubuje extra veľký objempredĺženie rias, ktoré dokonale oddelí, predĺži a vytvaruje. Gigantická kefka zachytí výdatné množstvo farby a precízne zafarbí riasy. Na kefke sú štetinky usporiadané po pásikoch niekoľkých štetiniek, za nimi nasleduje pásik s prázdnym miestom a znova štetinky... Tie sa nachádzajú dokonca i na konci kefky - pravdepodobne pre aplikáciu na spodné mihalnice. Doposiaľ som sa s tým nestretla, a ani ich dodnes nijako nevyužívam... Kefka je väčšieho tvaru ako sme zvyknuté pri iných maskarách. Ja osobne už mám s takýmito kefkami akú-takú prax, a tak mi vôbec neprekážajú... Po mojich prvotných obavách som bola ale veľmi milo prekvapená :) Maskara skutočne dodáva MEGA objem, nezlepuje, no naopak riasy pekne oddeľuje. Dokonca ich aj vytočí, a takýto pekný tvar mihalničky držia bez problémov od rána do večera, a od večera do rána :)) Doslova nemám v láske maskary, ktoré nedokážu udržať pevnosť a tvar mihalníc po celý deň... Počas dňa neopadáva, nedráždia ma z nej oči, ba vydrží aj pár hodinový poobedňajší spánoček :P Za mňa ju skutočne môžem iba odporúčať, napr. v porovnaní s maskarou Amazing Length'n Build, s ktorou som bola pred niekoľkými mesiacmi veľmi spokojná, je táto novinka úplne iné kafé :) Ale keďže Amazing Lengt´h Build je predlžujúca, nemôžem od nej očakávať ten istý efekt, ako od maskary určenej na dodanie objemu... Dúfam, že som nezabudla nič spomenúť, ak máte nejaké otázky, kľudne sa pýtajte... Nechám už hovoriť len fotky :)
Objem - 13ml - obrovské PLUS :)) mám rada takéto objemnejšie maskary!
Cena - 10€
bez maskary
1 vrstva
2 vrstvy
Všetky tieto novinky sa Vám budem snažiť čo najskôr predstaviť :))

8 komentárov:

  1. aj mne sa paci :) ale ty mas krasne mihalnice aj normalne, nie ako ja :D mozno ju skusim, dochadza mi colossalka a tato vyzera ze by mohla byt rovnako dobra, ak nie lepsia :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. collosalky som už mala párkrát, aj s tými som bola celkom spokojná :)

      Odstrániť
  2. nevyzerá zle ;) ale neviem či by mi ten kartáčik.. hmm

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že sa nemáš čoho báť... :)

      Odstrániť
  3. Ahojky..hezký blog:) Zvu tě k sobě na giveaway o výrobky Sephora
    http://by-anett-s.blogspot.cz/2012/11/prvni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ahoj, ďakujem :) Prídem sa pozrieť...

      Odstrániť
  4. Krásne výrazné riasy robí :)

    OdpovedaťOdstrániť