15. 10. 2012

MATRICIANE INFO

Ahojte moje, dúfam, že sa máte lepšie ako ja, nakoľko ma včera skolila chrípka, tak si viete predstaviť ako mi teraz je :( Dnes nie som schopná žiadneho rozumného článku, preto Vám aspoň prinášam nové horúce informácie o anti-age rade MATRICIANE, ktorý obsahuje 3 krémy a jedno sérum.
Pre viac informácií k jednotlivým produktom prosím navštívte novú stránku www.matriciane.sk, kde sa dočítate viac aj o starnutí pleti a nájdete tam aj užitočné odpovede dermatologičky na najčastejšie otázky k starnutiu pleti.
Navyše každý, kto sa zaregistruje, ziskava Beauty Matrix Set zadarmo (obsahuje Matriciane Rides 2ml, Matriciane Fermeté 2ml, Matriciane Sérum 2ml, Sensibio H20 10ml, Matricium 1ml a zákaznícku kartičku), a bude automaticky zaradený do súťaže o 100 hodnotných cien:
1. cena - 1x dermatologický zákrok podľa vlastného výberu v hodnote 1000€, 
2. cena - 2x balík kompletnej anti-age starostlivosti v hodnote 100€,
3. cena - 97x omladzujúce protivráskové Matriciane sérum v hodnote 27,50€.
Každá z Vás si môže si diagnostikovať svoju pleť alebo sa poradiť s odborníkmi na fóre.
Tento týždeň radia Bioderma poradcovia a od budúceho týždňa sa k nim pridajú dermatológovia, dermoporadkyne, osobnosti... 
Dúfam, že Vás tieto info zaujali a pôjdete si nový web dôsledne preštudovať :) Papa

1 komentár: