15. 10. 2012

Jesenný voňavý špeciál


Máme tu v poradí ďalšie ročné obdobie, a preto Vám prinášam novú voňavú trojicu, ktorú som si pre Vás vybrala na tohtoročnú jeseň :) Versace už mám vo svojej zbierke dlhšie, a tie zvyšné dva si ma získali za posledné mesiace...

LANVIN Eclat D'Arpege 
Rodina vôní: kvetinové – kvetinové ovocné
hlava – orgovánová zeleň, lístky sicílskeho citrónu
srdce - červená pivónia, lístky zeleného čaju, čínsky osmanthus, kvety broskyne, kvety wistérie
základ - sladké pižmo, ambra, biely libanonský céder
Lanvin Eclat D´Arpege Je dielom francúzskych parfumérov a bolo vytvorené preto, aby pretrvalo. Navždy. Po tomto parfémiku som túžila už dávnejšie. Jedného pekného letného dňa okolo mňa prešla známa, a hneď som sa musela informovať, aký parfémom je navoňaná. Takže v tomto prípade som išla, ako sa hovorí "na istotu" :) I keď sa musím priznať, že flakón ma nijako extra nezaujal, ale čo ma po flakóne, keď tak prenádherne vonia, však?! Svojim tvarom mi hrozne pripomína bombu... Neviem ani posúdiť, čo mi zavonia ako prvé, keď si k nemu pričuchnem, no skutočne ho milujem a neviem si pomocť :D Intenzita vone vydrží celý deň, a preto verím, že po minutí si zakúpim určite ďalší :) Alebo mám skor skúsiť zase niečo nové a siahnuť po týchto kráskach - Lanvin D’Arpege Summer alebo Lanvin Eclat D’Arpege Gourmandise? :))
BEYONCE Heat Rush
Rodina vôní: kvetinové-kvetinové ovocné
hlava - zrelá brazílska čerešňa, jemná mučenka, šťavnatý červený pomaranč
srdce – elegantná žlát orchidea, exotický mangový kvet, žiarivý oranžový ibištek
základ - sexy pižmo, luxusné teakové drevo, jantár

Kvetinovo-ovocná voňa, už nie je až takou novinkou, keďže svetlo sveta uzrela už v roku 2010, presne rok po svojej parfémovej predchodkyni Beyoncé Heat, ktorú by som taktiež chcela vyskúšať spolu s novinkou Midnight Heat :) Pri týchto parfémoch mi veľmi imponujú takmer identické flakóny, samozrejme, každý je v inom odtieni...
Ja osobne z vone necítim žiadnu kvetinovú arómu, skor by som ju považovala za ovocný parfém, z ktorého najviac cítiť pomaranč a mango.
Čo sa ale výdrže týka, nevydrží tak dlho, ako predošlí spomínaný parfém, no aj tento mám rovnako rada, a dosť často ho používam :)
Zaujal ma aj vrchnáčik na ktorom sa nachádza písmenko B, presvedčte sa na vlastné oči.
Versace New Woman
hlava - osviežujúce priezračné kvapky rosy, iskrivé noty čiernych ríbezlí, wistéria, orgován, vzácna guajava
srdce - lotos, povabné biele lekno, opojná azalka, aromatický hebký jazmín, zvodná orchidea
základ - ambra, vzácny marocký céder z pohoria Atlas, hrejivé kašmírové drevo, vetiver, čisté zmyselné pižmo

Ako som už vyššie spomínala, tento parfém vlastním už dlhšiu dobu. Vonia síce nádherne, no ja osobne z neho cítim priveľa kvetín... To ale nič nemení na fakte, že sa k nemu taktiež často a rada vraciam :))
Zatiaľ čo už spomínaný Versace Versence bol ladený do strieborno-zelena, tento je ladený do zlata. Oba flakóny sa mi veľmi páčia, ako už iste viete, hranaté srandičky mám rada :D A samozrejme, nesmie chýbať ani logo na vrchnáčiku, preto prikladám aj dokaz!
A ako bonus pridávam aj škatuľky parfémov, Versace už žiaľ nemám...

Na záver by som Vás chcela poprosiť o rady, ktoré parfémy máte rady Vy, prípadne či poznáte nejaké parfémy, ktoré určite stoja za vyskúšanie...

5 komentárov:

  1. ´je blbé že niekto píše recenziu na voňavky lebo aj tak neviem ako to vonia- nikto si neviem tu vôňu predstaviť

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no ani z recenzie napr. na lesk na pery nevieš aký je, či ho vychválim alebo naopak skritizujem... takže ma dosť mrzí, že si môj článok nazvala blbým...

      Odstrániť
  2. To je síce pravda, že aj tak sa z recenzie nedozvieme, ako parfum vonia...ale priznajme si, že bez toho aby nezaujal zvonka, napr. flakónom, si k nemu veľakrát ani neprivoniame....takto keď si prečítam, čo odporúčajú ostatní, tak ho nabudúce v parfumérii neobídem :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem Simonka, že si si ma zastala! :) Máš to u mňa

      Odstrániť
  3. no napriklad aj ja som premyslala nad recenziou parfemu, ktory mam doma, lebo som z neho unesena a chcela som sa o tento pocit podelit. tych voni je na trhu tolko, ze dobra recenzia pri vybere velmi pomoze:)Milujem vonu Laura od Laura Biagiotti, tiez mam fialovu lanvinku, ktoru som dostala darom a planujem si kupit John Galianno eau de fraiche alebo Bvlgari Mon Jasmin Noir L´Eau Exquise :)Nemam rada prilis sladke vone.

    OdpovedaťOdstrániť