22. 10. 2012

INTERBEAUTY 2012

Ahoj! Všetky už dobre viete, že som bola vybraná na testovanie výrobkov GOSH, no nakoľko som nemohla prísť na GOSH DAY, dohodli sme sa, že sa stretneme na 23. ročníku veľtrhu kozmetiky v Inchebe. Bola to moja premiéra, a priznám sa, že som bola plná očakávania - no neskor prišlo menšie sklamanie, keď som zistila, že drvivá vačšina značiek, ktoré tam vystavovali, mi boli úplne neznáme...
Ale poďme pekne po poriadku :) Zamierila som si to rovno ku GOSH stánku, kde som sa zoznámila s mojou, veľmi milou menovkyňou Petronelou Švidraňovou, od ktorej som obdržala balíček noviniek na otestovanie, ich fotku ste už mohli vidieť na mojej FB stránke, ale pre tie, ktoré túto možnosť nemali, prikladám fotku aj sem! Všetky novinky momentálne poctivo testujem, a ešte raz veľmi pekne ďakujem za túto príležitosť celému GOSH-teamu!
(bielu ceruzku som si dokúpila)
To znamená, že v najbližších dňoch a týždňoch sa máte na čo tešiť :)) A ako prvú si podám maskaru Catchy Eyes. Ešte by som možno chcela dodať môj poznatok, že GOSH stánok bol celkovo najviac navštevovaný - ako dôkaz pridávam pár fotiek ostatných poloprázdnych stánkov v porovnaní s GOSH.
Viac fotiek z eventu GOSH DAY nájdete TU a fotky z INTERBEAUTY 2012TU.
A teraz mi prezraďte Vy - na recenziu ktorého produktu sa tešíte najviac? :))

5 komentárov: