17. 10. 2012

GOSH GLOSSY Top Coat a L´OREAL EXTRA VOLUME COLLAGENE riasenka

CRYSTAL
Stále sa liečim z chrípky, ale dnes sa už cítim lepšie, tak som schopná niečo nové "spáchať" :))
Keď som znova dostala možnosť niečo si vybrať od Lenky, moja voľba bola jasná. Chcela som vyskúšať niečo od značky GOSH. Vtedy bol k dispozícii iba tento Top Coat, tak som ani veľmi nemala na výber - možno to tak bolo lepšie, ako viete moja nerozhodnosť nemá hraníc :D Druhý produkt som teda zvolila L´oreal riasenku, toľko ospevovanú na rôznych blogoch...
ZOOM
O GLOSSY TOP COAT som nenašla nikde žiadne info, dokonca ani na obale sa nič nepíše... Pôvodne by to mal byť "trblič" na narúžované pery. Ja ho však zvačša používam iba ako balzam, a musím povedať, že som s ním fakt spokojná. Je neparfumovaný, fantasticky hydratuje, zjemňuje pery a trblietky sú pre mňa iba veľkým bonusom :) Žiaľ, ani informáciu o tom, koľko má gramov sa odomňa nedozviete, pretože ani to sa mi nepodarilo zistiť...
A čo sa týka riasenky, z tej som dosť sklamaná, nakoľko som od nej očakávala oveľa, OVEĽA viac :/ Prvá vrstva nič moc, to som ešte neriešila, lebo len malé množstvo riaseniek mi spraví zázraky po jedn vrstve.
Avšak po nanesení druhej vrstvy mi riasy zlepila, a má skutočne "BIG" kefku, s ktorou sa nie moc dobre manipulovalo, hlavne čo sa dolných rias týka... Ani po pravidelnom používaní som jej neprišla na chuť, čo ma dosť mrzí :(
Aby som nebola len negatívna v tomto smere, pochválim aspoň obal, ktorý je presne podľa môjho gusta :)
Riasenka má 9ml, a jej cena je 9,99€. Viac Vám už napovedia nasledujúce fotky.
Zaujíma ma Váš názor na riasenku, či ju máte a či ste s ňou narozdiel odomňa spokojné :) Vopred ďakujem!

3 komentáre:

  1. riasenka i "lesk" vyzerajú strašne dobre :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. riasenku mám a je jedna z naj aké som mala :) vyhovuje mi ten štýl kefky

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sto ľudí, sto chutí :) ja som vôbec nečakala, že ma takto sklame

      Odstrániť