16. 10. 2012

SCHWARZKOPF GLISS KUR ULTIMATE REPAIR

kondicionér v spreji po pretrepaní
Dámy, či už máme dlhé alebo krátke vlasy, stále potrebujú dostatočnú starostlivosť, veď, ako sa vraví - vlasy sú korunou krásy :)
Preto aj ja neustále skúšam nové a nové veci, a keďže nerada trávim v drogérii veľa času, nakoľko som veľmi nerozhodná, často navštevujem stránku Schwarzkopf, kde si možem dôkladne prečítať o každom prípravku, a potom už idem len na istotu :) Na stránke nájdete aj rôzne zaujímavé informácie, ako aj tipy na účesy či tipy a riešenia na ošetrenie vlasov.
Toto nie sú moji prví Gliss Kur pomocníci, no priznám sa, že už dávnejšie som po tejto značke nesiahla, a boli pre mňa o to vačším prekvapením...
Rad ULTIMATE VOLUME je určený na jemné, poškodené vlasy bez objemu - presne moj prípad. Obsahuje tekutý morský kolagén, ktorý má dodať vlasom objem a zároveň ich zregeneruje bez preťaženia. Ďalej je obohatený aj o komplex tekutého keratínu, a samozrejme je bez obsahu silikónov!
Musím dodať, že všetky produkty nádherne prevoňajú vlasy, v mojom prípade intenzita vône vydrží 2 dni(do ďalšieho umytia).
Ak sa pýtate, či splnil, to čo sľubuje, s kľudným svedomím môžem povedať áno! Vzhľadom k tomu, že si po umytí vlasy fénujem a následne aj žehlím, po dlhodobom používaní týchto produktov mám vlasy krásne hladké, končeky už nie sú také vysušené ako predtým bývali, a navyše sú celkom príjemne lesklé. A čo sa objemu týka, pravdaže nie je to žiadny radikálny zásah, ale vždy po použití cítim, ako by moje vlasy znova ožili, sú také "vzdušnejšie"...
Pred 1.použitím som si myslela, že má šampón fialový odtieň, no ako vidíte je priehľadný :)
Ako viete, nemám priveľmi v obľube kondicionéry, masky ani žiadne iné výživy, ktoré treba zmývať. Takže v tomto prípade som len a len rada touto sprejovou alternatívou expresného regeneračného kondicionéru, ktorý sa používa do uterákom presušených alebo suchých vlasov.
kondicionér v spreji pred pretrepaním
A posledným produktom je novinka penová kúra, z ktorej sa odporúča 3-6 streknutí do uterákom presušených vlasov, ktoré je potrebné následne prečesať. Ja si vždy zásadne dávam tých 6 streknutí pri mojej dĺžke vlasov. Kúra je taktiež nezmývateľná!
Verím, že vačšina z Vás už mala aspoň jeden produkt tejto značky, preto ma zaujíma Váš názor, či ste 
s produktom/tami boli spokojné, alebo naopak nespokojné?

6 komentárov:

  1. podobnu kuru mam, taku medovo-oranzovu uz neviem presne ktory rad to je...a nechce sa mi ist kuknut:DDD je velmi velmi dobra

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám ten fialový ULTIMATE VOLUME :) zatiaľ som ho použila len jeden krát, ale mne vôbec nepríde ako voňavý mne skôr zapácha. Nemohli by ste mi poradiť ako ho aplikovať správne na vlasy? mám si nastriekať uplne všetky pramienky alebo stačí len jedno streknutie a rozčesať? mne to zatial objem nespravilo žiadny, a to ma mrzí pretože som si to kúpila hlavne kvoli tomu. a nepoškodzuje vlasy keď sa nezmýva? :)
    Ďakujem vopred za odpoveď

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekný deň :) Ja si ho aplikujem do umytých - uterákom vysušených vlasov, a vôbec tými strekmi nešetrím, približne ich je tak 10, a dám si ich či už na korienky vlasov, ale aj na celkovú dĺžku vlasov... Mne vlasy nijako nepoškodzuje, práve naopak by som povedala, že je k nim šetrný. Každému nám však sadne niečo iné, takže netvrdím, že Vám bude vyhovovať tak ako mne... :)

      Odstrániť