28. 10. 2012

GOSH CATCHY EYES maskara

Ahojte! Väčšina z Vás sa v mojom predchádzajúcom príspevku tešila na recenziu práve tejto novinky, ktorá je dostupná na našom trhu od 12. októbra. Na začiatok Vám prezradím len toľko, že ju testujem denne v priebehu posledných troch týždňov, a som s ňou nadmieru spokojná :)
Prvotný dojem na mne zanechal obal, nakoľko sa podľa mňa trošku "vymyká" štandardu značky GOSH, avšak v tom dobrom slova zmysle.
Ružová farba mi bila okamžite do očí, a myslím, že práve tento krásny odtieň bol dôvodom toho, že maskara získala na nedávnej výstave kozmetiky INTERBEAUTY 2012 v bratislavskej Inchebe Expo Aréne cenu za design!
Keďže maskara CATCHY EYES sľubuje vytočenie a efektné vytvarovanie rias, zaujímalo ma, aká je jej kefka. Tak nazrite spolu somnou čo sa skrýva pod obalom :)
Kefkazakrivený tvar, je tvorená zo silikónu a na každé použitie dávkuje správne množstvo maskary. Možno mnohé z Vás nemajú maskary so silikónovou kefkou rady, no ja som ich už pár takých vystriedala, a preto sa dá povedať, že som "nabrala prax". Niekde som sa dokonca dočítala, že by sa horné aj dolné riasy mali líčiť nie tou vypuklou stranou, ale naopak tou druhou. Vraj tak dosiahneme dokonalé vytočenie rias, takže to odvtedy tak praktizujem aj ja :)) Máte o tom tiež nejaké informácie? Kľudne sa podeľte o ne v komentároch, budem len rada!
Ak dobre počítam, je to moja 4. maskara v poradí od tejto značky, a musím skonštatovať, že spomedzi ostatných najviac spĺňa moje želania a priania. Aj večer pred odlíčením, vyzerá na očiach pekne, počas dňa neopadáva, nedráždi, v poslednom čase moje dosť citlivé oči, ľahučko sa odličuje. Snáď Vám viac o mojej spokojnosti prezradia nasledujúce fotky :) Páči sa Vám viac v jednej alebo v dvoch vrstvách?
pred použitím
jedna vrstva
dve vrstvy
8ml, jej cena je 9€, predáva sa len v čiernom odtieni, čo mne osobne vyhovuje, nakoľko mám svoje riasy čierne, nepotrebujem žiadny EXTRA BLACK odtieň. Mimochodom už dlhšiu dobu ma láka odskúšanie hnedej maskary, keďže mám hnedé oči, ktovie ako by to pôsobilo... Snáď si niekedy splním tento "sen".
Ešte by ma zaujímalo, akú ďalšiu recenziu by ste chceli najbližšie o GOSH produktoch? BB krém alebo uprednostníme niečo z vlasovej rady?

9 komentárov:

  1. vlasova rada! :))...a nadherne riasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na tuhle řasenku čtu samou chválu :). Škoda že u nás se Gosh neprodává, a mám na seznamu tolik řasenek co chci vyzkoušet, že ji ani objednávat a šíleně shánět nebudu :D. Jinak k těm hnědým řasenkám, měla jsem hnědou, takle na kartáčku jsem se úplně zhrozila že to bude vypadat blbě, ale na řasách jsem rozdíl nepoznala vůbec, tak to zkus, podle mě to asi bude vidět rozdílně jen na blondýnkách trošku, já jsem taky brunta tak nevím no :). Na mně to každopádně žádný rozdíl nebyl :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. kefka mi pripomína wonderlash od oriflamu, a s tou som bola spokojná, už len pre to ma táto láka, cena je tiež priaznivá :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak, cena je aj pre mňa zaujímavá :) Z Oriflame som riasenku ešte nemala nikdy, takže neviem vôbec porovnať...

      Odstrániť
  4. je tam evidentny pekny vysledok:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. S tou druhou vrstvou to vypadá fakt skvěle ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jů, takový kukadla chceme mít všechny ;-)! Nádhera.
    Vivi

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ďakujem baby za komentáre, ste zlaté :)

    OdpovedaťOdstrániť