30. 10. 2012

Fleur de Santé Čačky, mačky, maľovačky... :))

Ahojte, dnešný článok venujem produktom Fleur de Santé, a pôjde konkrétne o QUATTRO tiene, multifunkčný púder a DUO ceruzku na oči i na pery.
Na začiatok chcem poznamenať, že duo ceruzku som stihla otestovať až raz, pretože následne po odfotení tejto fotky, a ešte jednej ktorá bude nižšie, mi ju moja 2-ročná neterka niekam zapatrošila a dodnes nevieme, kde sa nachádza :D Takže bohužiaľ ju neuvidíte v akcii, veľmi ma mrzí, že som hneď po použití nespravila fotky. Ale snáď sa raz nájde, potom spravím UPDATE...
Začnem teda Quattro tieňmi, ktoré ma spočiatku trošku vydesili. Na môj vkus je tam čierno-sivý odtieň, s ktorým sa bežne skoro vôbec nelíčim, a potom tiež priveľmi biely odtieň. No koniec koncov si myslím, že som sa s nimi pekne pohrala. Veď posúďte samy.
Tiene majú celkom slušnú pigmentáciu, aj výdrž. Nakoľko si už ale neviem predstaviť líčenie bez použitia podkladovej bázy, neviem Vám povedať, či by vydržali rovnako dlho i bez nej...
Neviem Vám ani povedať koľko majú gramov, nikde som totiž túto informáciu nenašla, ale musím podotknúť, že majú taký fajný jemný obal :D To len tak pomimo...
Ceruzku som si stihla teda škrtnúť len takto na chrbát ruky, ale je skutočne pekná, trblietavá zlatá časť je určená na oči, tá ružovú na kontúrovanie pier. Avšak ja som ich použila nasledovne - zlatú ako hornú linku na oko, a ružovú ako spodnú, celkový efekt sa mi veľmi pozdával :)
A posledným produktom je multifunkčný púder. Je len na Vás, na ktorú časť tela sa ho rozhodnete použiť. Ja ho však využívam iba na oči. Dávnejšie som dokonca videla nejaký video, kde kočky z takýchto púdrov vyrábali laky na nechty, a to tak, že púder nasypali do priesvitného laku, a myslím, že to bol celý postup. A lak si môžete dokonca spraviť i zo starých rozsypaných tieňov podobnou metódou... Počuli ste už o tom?
Pred použitím som si taktiež naniesla podkladovú bázu, aby trblietky lepšie priľnuli k oku.
MERCURY
Púder má 1,5g, svojim zovňajškom mi pripomína hojivý zázrak z Oriflame, je veľmi chutný! :)) Dá sa objednať i v zlatom odtieni a jeho cena je 7,69€. A tu ho už môžete vidieť v akcii.
Viac info:

10 komentárov:

  1. Naozaj pekné ličenie :))) Wuawww :O som milo prekvapená :)
    Budem rada ak sa zastavíš aj na moj blog :)
    www.beinstylewith-nika.blogspot.sk
    (:

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem za pozvanie, rada sa prídem pozrieŤ !

      Odstrániť
  2. to prve licenie je krasne a aj swatch-e na prstoch vyzeraju az rozpravkovo:)

    OdpovedaťOdstrániť