23. 10. 2012

BIODERMA ATODERM sprchový gél a SENSIBIO dermálna voda

HYDRABIO MOUSSE som už spomínala TU.
Prešli už vyše 4 mesiace, čo som začala s testovaním týchto dvoch produktov, a preto sa pustím do recenzií!
Ako prvým začnem sprchovým gélom určeným pre citlivú, suchú až veľmi suchú pokožku s občasným pocitom svrbenia. Keď si to tak "spätne"pretočím", testovanie sa začalo v období krásneho letného počasia a horúčav, takže podľa mňa oba produkty sú viac než vhodnými kandidátmi. Neviem ako Vy, no ja mám pokožku, či už v lete od slnka a vody z bazéna, a v zime samozrejme od zimy suchú :D Maminka je skôr druhý spomínaný prípad - ju trápi aj to svrbenie, a preto som bola veľmi zvedavá, čo naň povie ona po prvom použití. Schválne som jej nepovedala, na čo vlastne má tento sprchový gél slúžiť, a potom som sa jej spýtala, aké zmeny si na sebe všimla :)) Ihneď poznamenala, že pokožka je jemnejšia, pôsobí hydratovanejšie ako kedykoľvek predtým, a že jej zmizli šupinky z nôh, ktoré si musí vždy natierať hydratačným telovým mliekom. No v tomto prípade sa šupinky neukázali ani hodinu po sprche - mali ste vidieť tú radosť :D Testovanie neobišlo ani môjho tatinka, ktorý sa mu taktiež rád podujal :) Ako každý, alebo aspoň väčšina mužov, sa nenatiera žiadnym telovým mliekom. Aj on bol s výsledkom už po prvom použití spokojný. A keďže nemá priveľmi rád parfemovanú kozmetiku, jeho jemnučká vôňa sa mu veľmi páčila. Za mňa by kľudne mohol byť parfemovaný viac, ale o to nejde, hlavne, že spĺňa to, čo sľubuje.
A čo naň hovorím ja? Imponuje mi pumpičkové, 500ml rodinné balenie. Navyše má krásnu azúrovo modrú farbu, takže nám ladí aj s kúpeľňou :P Ako som už spomenula, vôňa mohla byť aj intenzívnejšia, ale čo tam po vôni, keď mám po sprche pokožku krásne hebkú a hydratovanú?! Prvýkrát som ho skúsila len bez následného použitia telového mlieka, a druhýkrát som už skúsila naň naniesť PHOTODERM AFTER SUN, ktorý sa doslova kĺzal po pokožke, proste neopísateľný pocit :) Dokonca je vhodný aj na použitie na tvár, pre deti i kojencov! Je bez konzervačných látok a je hypoalergénny. Penivosť je úplne postačujúca! Cena - 16,19€
Dermálna voda v spreji patrí do doplnkovej starostlivosti o pokožku. Priznám sa, že som ju minula behom pár dní - mala som tú kabelkovú 50ml verziu :)) Nakoľko v auguste boli teploty skutočne vysoké, často a rada som po nej siahla a osviežila sa ňou! Bohužiaľ, nemám ukážkovú pleť na tváričke, takže som nútená zakrývať nedostatky make-upom aj v lete. Ale aj v tomto mi dokázala pômocť tým, že mi ho po malinkých streknutiach tejto zázračnej vody upevnila, a tak držal lepšie. Často behom dňa mávam na pleti pocity svrbenia, a po pravidelnom používaní som si všimla, že tieto sa tieto pocity zmiernili, a niekedy aj úplne zmizli. Preto uvažujem, že by som presedlala z radu Sébium na rad Sensibio, a uvidíme čo to dá... Myslím, že toto zlepšenie majú na svedomí upokojujúce zložky manitol a zinok. Neviem Vám povedať, koľko stojí táto kabelková verzia, no v klasickom objeme 150ml je jej cena 7,89€.
Máte aj Vy niektorý z týchto produktov, ste s nimi tiež spokojné? Ak nie, ktorý produkt Vás podľa mojich názorov zaujal?

1 komentár: