4. 6. 2012

AVON TRUE COLOUR očné tiene

Ahojte! :)
Konečne som si našla chvíľku, ale naozaj iba chvíľku času, a preto rovno prejdem k ďalším obľúbeným tieňom od Avon-u.
Sú nimi tieto DUO tiene, ktoré sa už nepredávajú, no nahradili ich ďalšie krásky v 4 roznych odtieňoch a krásnym dizajnom s názvom Mega Impact Duo.
Moje sú v odtieni HEALTHY GLOW. Oba sú perleťové, ten bledší je krásny bielunký a tmavší ide dohneda :)
Mám ich veľmi rada, hlavne keď nemám priveľa času na kombinovanie odtieňov, tak mi to táto dvojica vynahradí ako sa patrí!
Presvedčte sa, že sú ozaj prekrásne!
P.S. - Včera som bola v Budapešti v Tropicáriu, tak sa možete tešíť v blízkej dobe na príspevok, v ktorom Vám popíšem krásny zážitok, ktorý som si odtiaľ priniesla! :))

10 komentárov:

  1. Ahoj, rada bych te pozvala k sobe na blog - na giveaway :) o kokosovy olej - idealni na telo, vlasy, odlicovani a tak :)

    http://bellehanele.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. z Avonu tiene žiadne nemám, ale tieto sú pekné, prirodzené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja som boal tiez v tropicariu asi pred 6 rokmi, som zvedava ako sa to tam zmenilo:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Odpovede
    1. Ďakujem pekne :)) Párkrát sa aj mne zadarí :D

      Odstrániť
  5. Táto kombinácia sa mi páči :)

    www.vida-cotia.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Máš úplně super blog! Už sem si tě přidala do pravidelně sledovanejch! Přidej si mě taky, jestli chceš

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem! Som rada, že sa Ti páči! :))

      Odstrániť