3. 5. 2012

GOSH INTENSE Lip Colour

302 NUDE (nugátová)
Sľúbená recenzia na rúž z jarnej kolekcie je tu!
Tento produkt je jedinečnou kombináciou vlastností rúžu a lesku na pery. INTENSE LIP COLOUR je vďaka vysokej koncentrácii farebných pigmentov rovnako intenzívny a dlhotrvajúci ako rúž na pery a zároveň pôsobí na pery hydratačne a výživne ako lesk. Ak ho raz vyskúšate, Vaše pery sa ho už nebudú chcieť vzdať a navyše Vás zaujme aj jeho skvelé balenie so zrkadielkom a svetielkom, ktoré si možete podľa potreby vypnúť a zapnúť, zatiaľ čo pri lesku sa vám svetielko zapne automaticky pri otvorení. Toto balenie je veľmi praktické a isto zaujme každú ženu :)
A čo sa týka odtieňu, už jeho názov hovorí za všetko! Je to krásny NUDE odtieň, ktorým nepokazíte žiadny
druh líčenia, takže z mojej strany je s ním maximálna spokojnosť.
Aký názor máte naň Vy?

objem - 4,5ml
cena - 10,50€

Odtieň 302 NUDE pochádza z už spomínanej kolekcie BLOSSOM 2012, z ktorej ma ešte zaujal aj ten druhý odtieň rúžu, spolu s tieňmi na obrázku nižšie...
kolekcia BLOSSOM JAR 2012
Rúž je v ponuke aj v takýchto odtieňoch.


10 komentárov:

  1. Je moc krásný ;)) Určitě se po něm mrknu ;)

    Rozjíždím nový blog protože na tom současném se vyskytli technické problémy, tak budu ráda když se přijdeš podívat. ;))

    http://makesbeliave.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vyborna farba :) taka jemna uzastna :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dobre vyzerá no nelepí sa?
    a trošku drahé mi to príde :/
    Janka Tóthová

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nelepí sa :) mám od Gosh asi 3 alebo 4 produkty určené na pery a ani jeden sa nelepí našťastie :)

      Odstrániť
  4. Vždy jsem GOSH chtěla zkusit, ale bohužel nemám tolik peněz abych investovala 250 kč do lesku :)...snad se někdy poštěstí a našetřím si a vyzkouším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Budem držať palčeky, pretože to naozaj stojí za to!

      Odstrániť
  5. Ako pozerám máš od GOSH dosť vecí :) Ja mám ich kozmetiku tiež rada, len nemôžem mať všetko čo by som chcela, lebo nie je pre mňa práve najlacnejšia :/ Tento rúž vyzerá super, ja mám ten lesk so svetielkom, ale trochu vyteká, tak ho nebrávam do kabelky :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, ani ja nemožem mať úplne všetko, po čom túžim... Potom by som to ani nemala kde skladovať, a to by tiež nebolo bohviečo :P

      Odstrániť
  6. Pěkný odstín, neutrální, hodí se ke všemu! :)

    OdpovedaťOdstrániť