12. 4. 2012

GOSH TRIO Eye Shadow

TR24 SPRING PASSION (limetková, béžová, fialová)
Keďže značka GOSH uviedla na trh novú kolekciu BLOSSOM JAR 2012, nemožem zostať pozadu a chcem sa Vám touto cestou pochváliť týmito krásnymi TRIO TIEŇMI :)
výraznejšie líčenie
Úžasné pestré farby novej trojice očných tieňov vyzývajú k hravosti pri líčení. Tiene sú teraz bláznivejšie než kedykoľvek predtým a prebudia Vašu kreativitu pri vytváraní nových vzhľadov. Buďte originálne a objavujte nové kombinácie farieb bez hraníc. Krémová textúra sa dobre rozotiera, pričom na očných viečkach vytvára jemnú a rovnomernú farebnú vrstvu. Výnimočnú farebnosť a intenzitu umožňuje pokroková výrobná technológia. Tá tiež umožní, že farby zostanú na svojom mieste celé hodiny.
jemnejšie líčenie
Pozornosť by som chcela upriamiť na fakt, že majú vynovený obal, ktorý lepšie padne do ruky, je užší, no hmotnosť je stále tá istá, a ako si možete všimnúť na "uzávere" je logo firmy, čo mne osobne veľmi imponuje. Celkovo posobí praktickejšie a "novšie" ako starý obal, takže tomu pripisujem obrovské plus.
A čo sa týka vone, tie v starom obale voňajú tak klasicky, no keď si privoniam k týmto, tak cítim lekársku ordináciu :D Ako aj pri Mono tieňoch, aj tu mi trošku chýba priložený aplikátor...
Z tejto kolekcie mám ešte matný lesk s vlastnosťami rúžu, takže aj ten sem v blízkej dobe pribudne!
Trio tiene mám ešte v nasledujúcich odtieňoch:
TR4 METALLIC ROSE
  TR1 FUDGE
V tomto prípade je na mňa tá hnedá príliš tmavá, takže ňou pri líčení šetrím.
TR3 WATER LILY
na tejto rozmazanej fotke podľa mňa vyniknú lepšie ako na fotke vyššie...
Môj najnovší prírastok do rodinky GOSH :) Odtieň TR2 SMOKY
Obsah - 2g
Cena - 10€

13 komentárov:

  1. Ahoj krásko,
    strašně se nám zalíbíil Tvůj blog!
    Máš to tady šíleně silné kouzlo, které se nám moc líbí a jsme Tvé nové fanynky!!! Určitě tu nejsme naposledy!!! :)
    Moc se nám líbíš blogérko!
    :-) :-) :-)
    Tento post je moc super a stíny mám stejné doma, ale ty jsi s nima mnohem hezčí než já! :-)
    Budeme moc rády, když se přidáš i na našem blogu http://handbagforladies.blogspot.com/ pokud budeš chtít :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kočy, ďakujem pekne za milý komentár :))

      Odstrániť
  2. Gosh má krásne tiene, hlavne sa mi páči, že je na výber veľa pekných odtieňov :) Som spokojná aj s pigmentáciou aj s ich výdržou :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ja pouzivam z goshu ceruzku na obocie:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja to s ceruzkami na obočie neviem, a pravdepodobne ani nebudem vedieť :DD

      Odstrániť
  4. Ju opět gosh...lákáš me s tím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. nemůžu se rozhodnout,která z paletek se mi líbí nejvíc..
    všechny líčení jsou boží!

    OdpovedaťOdstrániť