28. 4. 2012

BIODERMA SENSIBIO H2O micerálna pleťová voda

Túto vecičku Vám iste nemusím extra predstavovať, pretože to nie je horúca novinka, no vzhľadom k tomu, že mám už niekoľké balenie, rozhodla som sa venovať jej pár riadkov :)
BIODERMA ako prvá vyvinula micelárne pleťové vody. Micelárna pleťová voda Sensibio H2O, špeciálne vyvinutá pre citlivú, normálnu, až suchú pokožku, jemne čistí tvár a oblasť očí. Odstraňuje vodeodolný mejkap. Súčasťou jej zloženia sú micely, ktoré účinne odstraňujú nečistoty a súčasne udržiavajú rovnováhu pokožky (neobsahuje mydlá, fyziologické pH). Taktiež je bez alkoholu a parfému, čo mi celkom vyhovuje. Osobne neobľubujem veľmi parfémované pleťové vody.
Upokojujúce aktívne zložky znižujú začervenanie, zabraňujú podráždeniu, ktoré často vzniká v dôsledku čistenia pokožky. 
 Zloženie čistiacej vody Sensibio H2O je veľmi jemné, používajte ju s maximálnou starostlivosťou. Navlhčite vatový tampón vodou Sensibio H2O a vyčistite tvár a oči a/alebo odstráňte všetky zvyšky mejkapu.
Opakujte, až kým tampón neostane celkom čistý. 
 Po vyčistení vodou Sensibio H2O nie je potrebné pokožku oplachovať, ale je dôležité ju vysušiť. Jemne osušte, zľahka sa dotýkajúc tváre vatovým tampónom. 
 Vodu Sensibio H2O možno používať denne, ráno a večer.
Dostať ju kúpiť i v 500ml balení a častokrát je na ne veľmi dobrá akčná cena, súhlasíte somnou? :)

Koniec koncov, keďže v celku rada vychádzam zo stereotypu, chcela by som skúsiť nejaké produkty z rady SÉBIUM.
Preto sa teraz obraciam na Vás s otázkou, ktorý konkrétny výrobok máte odskúšaný, osvedčil sa Vám a odporučili by ste mi ho? Prípadne aj nejaké produkty na vlasy a ochranu proti slnku? Budem vďačná za každý názor!

12 komentárov:

  1. ta bioderma by sa mi na moju plet hodila :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. AHoj, ja mam Sebium AKN, vhodnu na aknoznu plet. POuzivam ju uz druhykrat, mala som medzi prvym a druhym balenim dost velku prestavku. Mam dost velky problem s akne, mala som jazvicky, akne aj podkozne, s ktorym sa neda nic spravit. Po pouzivani toho kremu som velmi spokojna, jazvicky mi vyhladil, vyrazky uz nemavam, ak, tak len max. dve, co som mavala posiatu celu tvar. Podkozne nemavam uz vobec :) Ja som velmi spokojna s touto znackou :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za reakciu! Veľmi si mi pomohla v rozhodovaní :))

      Odstrániť
  3. Je dobrá tá bioderma aj na zmiešanú pleť? Viem, že je to značka no drhé sa mi vidí:P
    Janka Tóthová ..... janka981@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na zmiešanú pleť by som odporučila radu SÉBIUM, tiež sa ju chystám vyskúšať :)

      Odstrániť
  4. Nelka, pripravuji velky clanek o Sebium rade - mam tusim 5 vyrobku, zatim jsem tak v polovine...tak potom se prijd podivat :)) A ja osobne jsem velmi spokojena, ale znas me...nejake to "pidi" minus se tam najde :D...a navic na ten AKN krem se mi spatne roztira make-up, jinak je super, vyhladi a pokud nemas extremni problem s akce tak na 100% pomuze - ale pro me je lepsi ho nanest na noc...a bohuzel, moje plet si uz na celou tu radu zacala zvykat, takze uz je to spis udrzovani, ale problemy mam stale...ale ty tusim nemas tak "brut" problematickou plet, takze ti urcite pomuze...no uff...tak to je asi vse co jsem chtela :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Zuzi, tak sa poponáhľaj, nech viem, čo si mám kúpiť :)) Podľa mňa mám pleť dosť zlú :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. http://spacesusi.blogspot.com/2012/05/sebium-by-bioderma-rada-pro.html
      hotovo!!! prijd ;-)

      Odstrániť
  6. Všude biodeormu vychvalují, tak ji taky musím vyzkoušet :) zejmena tuhle odličovací !

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tenhle produkt každý chválí, jen já jí nemám! :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. toto je zatiaľ môj najobľúbenejší produkt :) píšem o ňom aj na mojom blogu: http://mycosmetictests.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Moje oblíbená :-) Nejdřív jsem odolávala. V lékárně mi nabízeli výhodné dvojbalení, ale já nekoupila. Pak jsem se pro ní rozhodla a v lékárně už jí do té doby samozřejmě vyprodali. Tak jsem pak obíhala všechno možné, abych ji sehnala... :-) Ale podařilo se a jsem za ní moc ráda!!! DOPORUČUJI!!!

    OdpovedaťOdstrániť