6. 4. 2012

GARNIER PIVNÉ KVASNICE A GRANÁTOVÉ JABLKO šampón a balzam na vlasy

V komentároch ste ma žiadali o viac príspevkov o produktoch určených na vlasy, tak prispievam ďalším :))
Jedná sa o produkty značky Garnier určené pre jemné vlasy bez objemu.
Spájajú zloženie pivných kvasníc, ktoré vlasy posilňujú a dodávajú im objem, s granátovým jablkom, známym svojím revitalizačným účinkom , v jemnom zložení nezaťažujúcim vlasy.
Výsledkom je dlhotrvajúci a bohatý objem. Vlasy sú lesklé a ľahké.
Zase som sa ale stretla s mínusom, ako u predchádzajúce šampónu z rady Naturals - malá, úplne minimálna penivosť, čo mi veľmi prekáža, pretože bez peny mám pocit, ako keby moje vlasy ani neboli umyté :/
Taktiež je aj balzam znova zmývateľný a ja som zástanca práve nezmývateľných, ale to je vec názoru.
Koniec koncov, vlasy som mala po umytí pekné a aj posobili hustejšie, no viac asi takéto ovocné šampóny nechcem, aj keď voňa je naozaj krásna, mám z nich zmiešané pocity...
Zdieľate somnou rovnaký názor, alebo ste s nimi spokojné a neplánujete ich tak skoro vymeniť?

10 komentárov:

  1. Ja si väčšinou kupujem klasické bez žiadných pridaných blbosti.. keď tak tak už len také ako napr. čokoláda, jogurt, vanilka a také.. dúfam, že ma chápeš :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. U mna vsetky sampony posobia dobre, ale len raz-dva razy, potom uz neposobia nijako a pri minani skoro celej flasky som mala zatial zo vsetkych lupiny, ktore mi po zmene sampona znova zmiznu.. Takze neviem...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam s timto samponem jen dobre zkusenosti - ten balzam tam uz je to takove "smisene", ale sampon mym vlasum a hlavne vlasove pokozce veeeelmi vyhovoval :) Mne zase vadi takove ala Dove, Avon aj...na moji pokozku jsou strasne agresivni, vsude same lupy...no uf :D...a jinak super blog (cely komplet ;) )

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tak to vypadá mooc dobře, moc šamponu mi nevyhovuje, snad už konečně najdu! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super recenze. Šampon jsem zrovna nedávno dostala od mamky. Ale ještě jsem ho nezačala používat. Jen jsem přivoněla - a voní nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť