29. 4. 2012

PUPA MILANO LASTING COLOR Nail Polish

106 ULTRA PEARLY BEIGE
Dneska len takto narýchlo sa chcem týmto príspevkom poďakovať Majke, ktorá sa ochotne vzdala tohto krásneho laku a poslala ho mne, čím mi urobila obrovskú radosť, keďže k predajni Pupa mám ďaleko.
Taktiež pozdravujem samotnú značku, a odkazujem, že aj v Nitre čakáme na otvorenie predajne! :))
Ako ste si mohli všimnúť, tmavé a výrazné laky pre mňa nie sú to pravé orechové - samozrejme červená má výnimku! Preto sa mi tento zlatistý trblietavý odtieň ihneď zapáčil a odteraz je mojim obľúbencom...
Plus pridám aj ďalší odtieň, ktorý vlastním už dlhšie. Rozhodla som sa otestovať dlhotrvácnosť a musím povedať, že ma naozaj nesklamal! Pozrite sa na nechty po 5-tich dňoch bežného úmyvania riadu, podlahy, sadenia v záhrade atď...
211
Vlastníte nejaké laky od tejto značky? Dajte tipy, budem rada!

6 komentárov:

  1. no klidně ho pošli dál zase ty, já bych ho brala! :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ten lak je perfektny :)

    www.zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Your pouches will degrade after time, so you will have
    to repair them every once in a while in the abyss.
    It also happens sometimes that your character will say something silly.
    Data mining is mostly a relatively new term that represents the process by that predictive patterns are made from information.

    OdpovedaťOdstrániť