4. 4. 2012

GARNIER INTENSIVE 7 DAYS hydratačné telové mlieko

Dnes Vám znova priblížim produkt od Garnier, taktiež obsahujúci moju obľúbenú rastlinu aloe vera.
Vďaka L-Bifidu a výťažkom z aloe vera na prírodnej báze intenzívne hydratuje tak, že pocit hydratácie uchová aj počas ďalších 7 dní.
L-Bifidus - zložka zabraňujúca zníženiu úrovne hydratácie, posilňuje ochrannú bariéru pokožky, podporuje dlhodobú hydratáciu a zabraňuje jej vysušovaniu.
Po použítí je pokožka jemnejšia, svieža, upokojená a chránená pred vysušením a optimálne hydratovaná.
Keďže hlavným cieľom používania tohto mlieka je hydratácia, neviem posúdiť či hydratuje až 7 dní, vzhľadom k tomu, že sa natieram každý deň iným mliekom, no úplne mi postačuje efekt, ktorý vidím ráno po večernom natieraní :) Už na pohľad vidieť, že je pokožka dostatočne hydratovaná a aj samotný pocit "hovorí" za všetko...
Veľmi oceňujem voňu, pretože vačšinou mám mlieka s voňou rozneho ovocia a táto prírodná aróma mi často padne vhod :)
Viem, že týchto 7 days telových mliek je viac druhov, vlastníte aj Vy nejaký, prípadne tento istý?

8 komentárov:

  1. mam garnier s bambuckym maslom a som velmi spokojna, dlho som nemala take dobre hydratacne mlieko... plus bonus nadherne vonia :) pekna recenzia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tiez mam garnier ale s mangovym olejom,predtym s bambuckym maslom a spokojnost maximalna a po tejto recenzii asi skusim aj to aloe vera :)
    http://senses298.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to super, aj podľa recenzie. Určite vyskúšam. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Garnier mám moc ráda - toto mléko jsem dostala ve vzorečku - hezky voní, ale jeho konzistence mi přišla, že se přibližuje až gelu. Mám ale raději krémy - hlavně na zimu. Na léto mi jsou občas příjemnější ta mléka...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. takže odporúčaš? ja mám často úmysel natierať sa každý deň, ale niekedy zabudnem a inokedy sa mi len jednoducho nechce, tak ak by ti fungovalo aj u mňa 7 dní, bolo by to super =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. teraz s odstupom času neodporúčam :D ale zleé nie je, no nie je to ani moje TOP mlieko

      Odstrániť