20. 4. 2012

L´OREAL PARIS FULL REPAIR 5 zázračná staroslivosť o vlasy

Dneska som sa rozhodla íst ku kaderníčke a moje dlhé vlasy som si dala skrátiť o polovicu! To až tak veľmi neľutujem, pretože mi vlasy rastú dosť rýchlo, takže do 2-3 mesiacov ich budem mať znova dlhé...
Ale dala som si spraviť aj ofinu, ktorá sa mi nepáči, i keď mi nový účes všetci pochvaľujú, ja spokojná nie som :(.
Vrátim sa spať k téme, keď už mám dnes taký "vlasový deň", prinášam vám recenziu jedného fantastického produktu, ktorý tak ľahko už z rúk nepustím, a po jeho minutí si pravdepodobne zakúpim ďalšie balenie :)
Ako ste si už iste všimli, nemám v láske kondicionéry, masky ani nič podobné, ktoré treba nechať min. 1 minútu posobiť a až potom zmyť.
Ak máte aj Vy vlasy oslabené, unavené, jemné, narušené a bez života, neváhajte po ňom siahnuť, pretože tým zabijete 5 múch jednou ranou :)
Ultra-jemné rozpustné zloženie obohatené o PRO-KERATÍN a CERAMID dokonale splynie s vlasovým vláknom a hĺbkovo ich regeneruje! Zmenu pocítite okamžite - vlasy sú ako znovuzrodené, vyhladené na povrchu a neuveriteľne poddajné.
Má objem 200ml, tak by mi mal vydržať dosť dlho. Vlasy si umývam aj žehlím každý druhý deň, a zdá sa mi, že kladne posobí aj na teplotu žehličky. Navyše krásne vonia a ako som už spomínala, najviac sa mi páči na ňom to, že ho netreba nechať posobiť, no možno ho ihneď zmyť.
A vy ste na tom ako? Ktorý takýto podobný výrobok by ste mi odporučili? A ešte niečo ma zaujíma - tiež si umývate vlasy často, prípadne denne, alebo menej často? Čakám na Vaše tipy a odpovede :))

8 komentárov:

  1. Nominovala jsem te na The Versatile Blogger Award v www.lipstickboom.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prave som rozmyslala, ci si tuto radu od Elseve kupit, takze dakujem za recenziu. Ja som zistila, ze ako casto si umyvam vlasy, tak casto sa mastia. Teraz ich umyvam dvakrat do tyzdna, takze sa mastia asi po styroch-piatich dnoch.. Ked som si ich dlho dlho umyvala len raz za tyzden, mastili sa po asi tak 8-mich dnoch. No a mala som obdobie umyvania kazdy druhy den ,to byvali aj mastne tak casto... :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ten posledný je presne moj prípad :( je to katastrofa

      Odstrániť
  3. Také ho používám a opravdu krásně voní...právě mi došel, tak musím koupit nový, jinak je vážně super ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vážně je tak dobrý? :) Jestli jo, tak ho chci! :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. vyzerá veľmi zaujímavo, len som ho zatiaľ ešte u nás nevidela :D asi sa musím vydať na nákupy do väčšieho mesta :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Také nemám ráda to čekání a oplachování až za 1-x min. Toto je super, že se může oplachovat hned! A krásná vůně - mám tuto značku ráda!

    OdpovedaťOdstrániť