10. 4. 2012

FRIXION CLICKER

Tentokrát Vám predstavím niečo "nekozmetické", a to konkrétne toto zázračné pero :)
Keďže som sa zaviazala čo-to o ňom napísať, svoj sľub plním!
Priznám sa, že očakávania som mala na vysokej latke. Doposiaľ som podobné výrobky neskúšala, tak som bola naozaj zvedavá, čo všetko takáto vecička dokáže...
Na rad prichádza otázka - Čo možeme očakávať?
- unikátnu funkciu "gumovanie",
- špeciálny atrament, ktorý umožňuje napísaný text vymazať a znovu prepísať na tom istom mieste,
- jasné, sýte farby,
- 7 atraktívnych farebných prevedení,
- vymeniteľnú náplň, ktorá je rovnaká ako pri výrobkoch FriXion Ball.
Text zneviditeľníte zahriatím na 65 °C, ktoré vznikne trením („gumovaním“) plastového zakončenia rolleru na papieri. Pokiaľ ho schladíte pod -15°C (napríklad v mrazáku), stopa bude opať vidideľná.
Musím poznamenať, ako veľmi ľutujem, že som ho nemala možnosť otestovať o pár týždňov skor, keď som usilovne vypisovala daňové priznania :)
Ale spať k veci. Efekt nie je sto percentný, no podľa mňa to posobí určite estetickejšie, ako napr. po použití vybielovača, snáď viete, čo mám na mysli... Možno to dosť závisí od kvality papiera, no žiaľ bez stopy sa mi to nepodarilo vygumovať.
Koniec koncov som s ním spokojná a od teraz ma bude sprevádzať na každom kroku.
K porovnaniu pridávam pár fotiek a zároveň ďakujem stránke http://www.facebook.com/PILOTPEN.SK za možnosť testovania a taktiež Vás chcem naviesť v prípade akýchkoľvek otázok, obrátiť sa práve na túto FB stránku, kde Vám isto ochotne poradia :)
Orientačná cena - 2,99€

12 komentárov:

  1. niekedy by som potrebovala také pero aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Taky bych potřebovala něco takového. :-D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. waw :D ja by som ho tiez chcela.. dost casto sa mylim :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. aj ja mám niečo podobné :) len škoda, že mi ide vygumovať aj prstom :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. NO tak o takomto niecom som vobec netusila, ale je dobre to vediet. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že som Ti o ňom mohla dať vedieŤ :)

      Odstrániť
  6. nam toto pero bolo v praci odporucane uz davno, ale este stale ho nemam! pred ôsmimi mesiacmi ho mali v tescu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Toto pero mám, většinou když píšu něco důležitého, abych případné chyby vygumovala :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. toto je tzv. učiteľské pero! používa sa najmä pri triednej knihe, v ktorej sa nesmie škrtať :) :) takže neprezrádzaj študentom!!! :D

    OdpovedaťOdstrániť