17. 4. 2012

VICHY AQUALIA THERMAL hydratačné sérum

Tento krát do mojich recenzií pribúda konečne aj značka VICHY. Síce som zatiaľ veľa produktov nevyskúšala, no tie, ktoré mám sú skvelé.
Ako prvú Vám chcem priblížiť túto posilňujúcu a upokojujúcu 24h starostlivosť pre dehydratovanú pleť.

 Aktívne látky:

Termálna voda z Vichy - voda z prameňa Lucas je bohatá na 17 minerálnych a 13 stopových prvkov a je najviac mineralizovanou vodou vo Francúzsku (5,12 g / l). Táto voda je obsiahnutá vo všetkých prípravkoch Vichy. Termálna voda z Vichy má upokojujúce účinky, výrazne eliminuje prejavy štípania, svrbenia a pálenia. Znižuje biologické príznaky podráždenia pleti. Stimuluje obranyschopnosť pokožky a zásadne zvyšuje účinnosť katalázy - enzýmu, ktorý chráni pleť pred voľnými radikálmi.
Hyaluronine Active - je výsledkom pokročilého vedeckého výskumu. Jedná sa o látku dvakrát efektívnejšiu ako glycerín,  najviac používanou hydratačnou molekulou.

Výsledky:
  • pleť je okamžite hydratovaná, upokojená a posilnená
  • hydratovaná pleť je osviežená, pružná a hebká
Výhody:
  • hypoalergénne (minimalizuje prejavy alergie)
  • vhodné pre citlivú pleť
  • zamatová hydro-fluidná textúra zabezpečuje okamžité vstrebanie hydratačných zložiek
  • nezanecháva mastný film
  • vhodné pod make-up.     
Toto sérum som používala celú zimu, a aj aktuálne, keďže je vonku také škaredé sychravé počasie a moja pleť je tým pádom vyštípaná od vetra.
S popisom sa úplne stotožňujem, sérum sa rýchlo vpíja do pleti, ľahučko sa nanáša, príjemne vonia a keďže mám problematickú pleť, veľmi mi pomáha, pretože ma pleť po použití nesvrbí...
Je takej redšej konzistencie, čiže na jedno použitie stačí z tuby vytlačiť oveľa menej ako by ste možno čakali.
Pomaličky sa mi ale balenie míňa, a preto by som rada siahla po produktoch z rady NORMADERM. Vedeli by ste mi doporučiť nejaký konkrétny produkt s ktorým ste spokojné, alebo naopak nespokojné?
Vopred ďakujem za pomoc!

8 komentárov:

  1. Ahoj,
    ja som používala Normaderm asi pred rokom a musela som po chvíli prestať-mám mastnú pleť, ale tento krém ju vysušil až príliš, takže skús najskôr vzorku, nech nekupuješ zbytočne ;) Ja idem zháňať vzorku Idealie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem pekne, nakoniec som prešla na Biodermu. Idealiu mám tiež len vzorku už dlho, asi som ju ešte ani neskúsila :D

      Odstrániť
  2. I really think your blog is amazing, would you like to each other?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj, prišla som, aby som ti oznámila, že som bola nominovaná na Versatile Blogger Award. Zároveň som ťa nominovala na pokračovanie..

    Viac sa dočítaš u mňa na blogu:
    http://brunetteparisandchocolate.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mám pleť smíšenou, takže asi nic pro mě! :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to veru nie... tento produkt je skôr na suchšiu pleť

      Odstrániť