13. 4. 2012

NIVEA APRICOT CREME sprchový gél

Dnes Vám predstavím ďalší Nivea produkt, a to sprchový gél. Na prvý pohľad posobí ako všetky ostatné sprchové gély tejto značky, no po otvorení a privoňaní, som neverila vlastnému nosu :)) Na obale sa píše - nádherná ovocná voňa a výživný marhuľový olej, a popis sa úplne stotožňuje s obsahom! Žiadny sprchový gél mi takto neimponoval, vonia ako čerstvé marhuľky, je to jedna báseň!
Táto voňa ma podľa mňa nikdy neomrzí a ak ste ho ani Vy doposiaľ nemali možnosť vyskúšať, tak Vám odporúčam zaobstarať si ho čo najskor! Je božský!!
Aj po následnom použití vyživujúceho tel. mlieka taktiež tejto značky, mi stále voňa marhúľ prerážala viac ako voňa tel. mlieka, takže tým pádom by som bola nadšená, ak by sa vyrábalo aj mliečko takejto istej vone... To by bola paráda...
A aký je Váš NAJ sprchový gél, na ktorý nikdy nedáte dopustiť? Dajte mi nejaké tipy, rada sa nechám inšpirovať :)

Objem - 250ml
Cena - 2,69€

P.S. - ZAJTRA ŽREBUJEM VÝHERKYŇU NÁUŠNÍC, tak kto sa ešte nestihol zapojiť, treba to rýchlo napraviť!

5 komentárov:

  1. Mám rada Nivea sprchové gély, všetky mi pekne voňajú.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Celkom si ma navnadila, asi ho vyskúšam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No tak toto ma dostalo, asi ho tiez skusim, lebo mi vadi pri vsetkom, ze sa osprchujem a uz ani neviem, co som pouzila, lebo vona nikde... Okrem nivey tusim, ta mi ostavala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zase zítra všechno utratím! :D:)

    OdpovedaťOdstrániť