2. 4. 2012

GARNIER ALOE VERA šampón a balzam na vlasy

GARNIER NATURAL šampón a balzam predstavujú recept na vitalitu pre všetky typy vlasov. Spájajú zjemňujúci a rozjasňujúci účinok aloe vera s ľahkou textúrou a s čerstvou voňou, ktoré nezaťažia vlasy.
Ak ste stálymi čitateľkami mojich recenzií, mohli ste si všimnúť, že aloe vera mám v obľube :) Takže som sa na tieto produkty veľmi tešila. 
Vlasy po použití oboch som mala krásne lesklé, plné vitality a hebké na dotyk. Keďže trpím suchými končekmi vlasov, šampón a balzam boli vykúpením pre moje dlhé vlasy!
Jediné výhrady, ktoré mám, je slabá penivosť šampónu. Tým pádom musím naniest vačšie množstvo, takže mi šampón vydrží dosť krátko, a budem si musieť zakúpiť ďalšie balenie...
A výhrada k balzamu je tá, že ho treba nechať pár minút posobiť a potom ho zmyť. Mám radšej balzamy, ktoré sú nezmývateľné a šetria čas. 
No koniec koncov, za efekt, ktoré mi oba produkty poskytujú som vďačná, a tak ich možem len odporučiť. 
Skúsili ste ich tiež? Alebo váhate nad kúpou? Prijali by ste aj recenziu na PIVNÉ KVASNICE a GRANÁTOVÉ JABLKO?

10 komentárov:

  1. Tiež som mala tento šampón aj s balzamom, ale iba raz. :/ Vôbec ma neoslovil, tiež som si všimla, že takmer nepení a vlasy sa mi aj po použití balzamu nedali dobre rozčesať...Od Garnier mi skôr sedia šampóny Fructis v tých väčších zelených obaloch a teraz som veľmi spokojná s novým Pure Shine :) Tie čo majú takéto obaly mi nesedia :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. spravíš naň recenziu? rada by som si ju prečítala... :)

      Odstrániť
    2. Aj som nad tým rozmýšľala :) Možno skúsim, akurát si idem kúpiť už druhý, prvý som vypotrebovala a nemám ani lupiny ani sa mi nemastia vlasy tak snáď mi bude vyhovovať naďalej. :) Akurát, že o šampónoch som ešte nepísala, ale ako nápad si mi vnukla dobrý. :)

      Odstrániť
  2. Rozhodne by som prijala recenzie aj na iné šampóny a balzamy od Garnier. Stále skúšam rôzne značky, ale nič ma zatiaľ nejak extra neoslovilo.
    Inak som niekde počula/čítala, že je lepšie, keď šampóny nepenia, lebo látky, ktoré zabezpečujú bohatú penu nie sú pre vlasy najlepšie. Aj keď priznávam sa, že kým nemám celé vlas poriadne napenené, nie som si istá, či sú dobre umyté.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tinnie, to si presne vystihla, tiež mám ten pocit, keď mi šampón dostatočne nepení, že vlasy nemám poriadne umyté...
      možno je to naozaj pravda, že to je pre vlasy lepšie, ale mne osobne to veľmi vadí :/

      Odstrániť
  3. Ja mám tiež Peti tento šampón aj kondicionér a podľa mňa sú skvelé ale len v tom prípade ak použijem pri umývaní vlasov aj šampón aj kondicionér :) Mám totiž taký hlúpy zvyk, že keď sa ponáhľam tak nepoužijem kondicionér a práve vtedy som si všimla pri tomto aloe vera šampóne, že mám také akoby nepoddajnejšie vlasy aj suchšie. A celkovo aj keď som sa ich dotkla boli také iné, čo sa mi nepáčilo :( Ale veľkým plus pre mňa je, že krásne tento šampón mi rozvonia celú kúpelňu :) :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. garnier natural s aloe su jedny z anj samponov a kondicionerov ake som ekdy vyskusala :) celkovo znacka garnier mi celkom sadla :) striedam ich s lorealom aby si vlasky nezvykli. s tou penou mate pravdu menej je niekedy viac mne sa naopak zda ze peni tak akurat .... a po umyti mam pocit ako bvy som prisla od kadernika davam 10 z 10 :)
    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Mám ráda, když šampon hodně pění, jinak nemám pocit dostatečně umytých vlasů :-P Leju tam další a další, jen aby vznikla trochu nějaká pěna...

    OdpovedaťOdstrániť