4. 3. 2012

VYHODNOTENIE Giveaway 1

Práve som dolosovala z 50 členov mojho blogu. Nebojte sa, losovala som úplne zo všetkých, nie len z prvých 40-tich :)
 Mená napísané, stačí už len poskladať papieriky a vhodiť do taštičky.
A ide sa žrebovať... Kedže je nedeľa a moje dve astitentky majú voľno, musela som žrebovať sama :)
Výhercami sú...
MISHELLA
BABAPP
MARCSIKAAA
JANKA TÓTHOVÁ
a špeciálna odmena za komentovanie poputuje TIMKA BARTKO.
GRATULUJEM VÁM!!
Posnažím sa dohľadať Vaše mailové adresy a rozpošlem maily, tak si sledujte schránku :)
Ďakujem za účasť, za všetky komentáre, otázky...
Pridávať sa a komentovať možete aj naďalej, pretože ďalšia Giveaway je blízko... :)
Najradšej by som Vás odmenila úplne všetky!! Ste skvelé, že ste mi tak krásne vyplnili mailovú schránku :D

9 komentárov:

  1. jeeej dakujem velmi pekne, tesim sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. dakujem, dakujem :)))) neverila som, ze vyhram :)) tesim sa, este raj, dakujem pekne :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Baby gratulujem :) a my ostatné sa tešíme na ďalšiu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. gratulujem aj ja :)a sem k tebe budem chodit pre inpširáciu každučký deň,nielen cez giveaway ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Gratulujem babam, uzite si vyhry!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Gratuluju! :) je to pěkný nápad!

    OdpovedaťOdstrániť