9. 3. 2012

GOSH VELVET TOUCH Eye Primer

Vodeodolný tieň, ktorý som doteraz používala ako podklad pod tiene sa mi pomaličky míňa, a preto som siahla po tejto PODKLADOVEJ BÁZE, ktorá je vyvinutá tak, aby okamžite vypĺňala aj kohútie stopy a jemné linky v okolí očí.  S jej ľahkou textúrou ošetruje a vyhladzuje štruktúru pleti a zjednocuje jej tón. Velvet touch Eye Primer redukuje mimické linky aj hlbšie vrásky. Vďaka tomu odhaľuje rovnovážnejšiu, matnú a nádherne vláčnu pleť.
Je vynikajúca, oveľa lepšia ako vodeodolný tieň, o ktorom som písala TU a stačí z nej naozaj máličko. Plánujem si zaobstarať aj podklad pod make-up, a tiež ma zaujala aj podkladová báza na pery.
Ak s nimi máte nejaké skúsenosti, podeľte sa o ne v komentároch! Budem len rada :)

Objem - 15ml
Cena - 10€

Nižšie pridávam aj obrázky všetkých ostatných podkladových báz, ktoré má značka GOSH v ponuke.
PODKLAD POD KAŽDÝ MAKE-UP
PROTIVRÁSKOVÝ PODKLAD POD MAKE-UP
PODKLADOVÝ KRÉM PRE ZAMATOVÚ PLEŤ
PRÍPRAVOK NA VYPLNENIE LINIEK A VRÁSOK
PODKLAD POD OČNÉ TIENE
PODKLADOVÁ BÁZA NA PERY

8 komentárov:

  1. super, GOSH môžem a toto vyskúšam raz, čo sa týka toho podkladu pod mejkap, mám ho a urobím recenziu čoskoro :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mám podkladovú bázu od elfa :) je taká mini, vyzerá skôr ako korektor, ale som s ňou spokojná. inak - super recenzia =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Od ELF som mala pár výrobkov, a vobec som s nimi nebola spokojná...

      Odstrániť
  3. Tuto podkladovu bazu pod tiene pouzivam a som s nou velmi spokojna...celkom sranda, ze som sa tak trafila, lebo to bola prva podkladova baza, ktoru som si vobec kupila :) inak mam v plane vyskusat aj bazy pod make up.

    BTW musim ta pochvalit, fakt mas pekny blog, recenzie precizne a dokladne pracovane, uz to vidim, ze tu nie som posledny krat :)

    OdpovedaťOdstrániť