9. 3. 2012

Rybí chvostík

Včera na FB stránke dali odkaz na toto video, s komentárom, že tento účes je naozaj jednoduchý a vraj sa máme o tom presvedčiť samy. Tak mi to nedalo a hneď som sa do toho pustila. 
A takto dopadol moj prvý pokus :)) Hrozne sa mi to zapáčilo, je to konečne niečo iné. Nikdy som veľmi s vlasmi neexperimentovala, a ak aj áno, vačšinou sa mi nepodarilo, to čo sa malo :D
Neskor to skúsim aj s clip-in vlasmi, to budem mať určite ten vrkočik hustejší :)
Práve si porovnávam moj výsledok s výsledkom slečny z videa, no veľmi sa to ani nepodobá :/ Asi som dávala príliš hrubé pramene vlasov, snáď bude 2. pokus úspešnejší...

24 komentárov:

  1. Mne sa to strašne páči ale podľa mňa sa to hodí iba na dlhé vlasy :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čím dlhší a hustejší vrkoč, tým zaujímavejšie to vyzerá :))

      Odstrániť
  2. pekne :) skoda ze este nemam take dlhe vlasy :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mne sa to tiez velmi páči, ale keďže ja nikdy nevydržím a hned ked mam vlasy dlhsie ako po plecia ostrihám sa:D Ale ked som bola malá nosila som takéto :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja keď som bola malá, mala som vlásky pod zadok :)

      Odstrániť
  4. Ja síce mám dlhé vlasy, ale som na zapletanie úplne ľavá :D Niekoľkokrát som to skúšala, ale vždy ma to tak vynervovalo, že som to nechala tak :D Navyše mám vlasy viacmenej do postupna, takže niektoré pramene nedočiahnu a tak divne to trčí.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež priveľmi neexperimentujem s vlami, no toto ma fakt zaujalo a teraz to už pravidelne prektizujem :)

      Odstrániť
  5. Je to veľmi pekné len škoda, že ja na také zapletačky nemám nervy :D
    http://wenndy67.blogspot.com/2012/03/giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Je to krasne, tento rybi chvost uz dlho obdivujem, tebe sa pekne podaril, lenze ja mam kucerave vlasy a potom to rozpletat... :(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :/ jedine vyžehliť, či nepomože ani to?

      Odstrániť
  7. Veľmi pekné, poteší ma, ak sem pridáš aj ďalšie tvoje výtvory :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. už v blízkej dobe niečo nové chystám :))

      Odstrániť
  8. Jéj :) pridaj ešte niečo takéto ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. máš krásné vlasy, ja rybí cop neumím bohužel :) navic jsem se před 14 dnama ostríhala o 20 cm krátš, takže...už by mi asi ani nešel :)škoda..

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásný! Já to také neumím..
    Povedlo se ti to, moc! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. nie je to nič obtiažne, takže určite vyskúšaj :)

      Odstrániť
  11. joo, to je dobrý nápad toto sem dát :-) Byly by pěkné ještě další - bylo by super tu mít návody na různé účesy...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. no videla som to na ešte dlhších vlasoch, a bola to fakt paráda!

      Odstrániť
  12. krásne sa ti podaril! bohužiaľ, to nie je nič pre mňa, keďže mám vlasy len pár centimetrov pod pleciami.. ale snáď raz :)

    OdpovedaťOdstrániť