4. 3. 2012

NIVEA SAMOOPAĽOVACÍ GÉL NA TVÁR A TELO

Dnes Vám priblížim produkt, ktorý používam počas celého roka. V zime, aby som nebola biela ako stena a v lete na zvýraznenie opálenia :)
Pred týmto samoopaľovacím gélom som mala, až si dobre spomínam, iba Garnier, no veľmi si už nepamatám, nakoľko som s ním bola spokojná. Pamatám si ale, krásnu marhuľovú voňu, ale zdá sa mi, že aj po použití peelingu, mi zostali po tele fľaky.
Tento priehľadný gél sľubuje rýchle a prirodzené žiarivé opálenie pre pokožku celého tela.
Má ľahkú sviežu vonu, pokožku dlhodobo hydratuje a dodá jej prirodzene opálený vzhľad už po pár minútách po nanesení!
Ľahko sa rozotiera a rýchlo sa vstrebáva.
Používam ho na komplet celé telo, čiže aj na tvár a naozaj nezanechá jeden jediný fliačik Má takú zvláštnu identickú voňu, ktorá mi po čase začala veľmi prekážať, no neodradilo ma to od používania. S popisom sa úplne stotožňujem a zatiaľ tento produkt nemienim vymeniť za žiadny iný, no ak máte Vy nejaké osvedčené skúsenosti s iným "samoopaľovákom" kľudne mi ho odporučte v komentároch, rada sa nechám inšpirovať.
"estetickosť" mojich noh si prosím nevšímajte :))
Fotila som cca po 15 minutách, takže vidíte ako rýchlo a krásne dokáže "opáliť".

Objem - 150ml
Cena - 7,42€

26 komentárov:

  1. aj ja som kedysi používala garnier,ale presne pre flaky som ho prestala používať..ale tento na tej tvojej nohe vyzerá super..len by som sa asi bála ho dat aj na tvar..a teda pri rozotierani si nemala flaky?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Nie nie, vobec, ja som tiež prvýkrát mala obrovské obavy, ako budem vyzerať, no bola som milo prekvapená a teraz si ho dávam bežne aj na tvár :)

      Odstrániť
  2. Nedávno som sa len dozvedela, že existuje aj samoopaľovací gél, takže tvoja recenzia mi padla viac ako vhod. Určite si ma teraz presvedčila, lebo som mala veľké obavy. Ďakujem ;) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja som taktiež používala garnier a bolo to uplen hrozne, samí fľak a mohla som sa drhnut aj viackrát a aj tak ostali. A odvtedy som rezignovala, ale možno toto vyskúšam. Celkom je to zaujimave a na tvojích nohách to vizerá velmi pekne. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Chcela som sa opýtať,neotiera sa o oblečenie?..Pretože viackrát sa mi stalo pri samoopaľovacích krémoch,že som som si obliekla biele tričko a ostali oranžové fľaky..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pokým sa stihnem obliecť, všade sa úplne vsaje, takže mi neušpiní oblečenie - veľké plus!

      Odstrániť
  5. Chcela som sa opýtať že to naozaj na tvár? Nevyzerá to nejako neprirodzene? :) a to je len krém ktorý si rozotrieš po tele že? :DD

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Áno, na telo i na tvár, je to úplne prirodzené, ako som spomínala nerobí mi fľaky, takže sa pekne prisposobí pokožke :) Je to gél, vyššie je aj fotka, že je priesvitný :)
      Stačí ho len rozotrieť, kam chceš a bleskurýchlo sa vpije, takže sa možeš ihneď obliecť...

      Odstrániť
    2. Ďakujem, určite vyskúšam :)

      Odstrániť
  6. ja ho všade zháňam a nikde není, neviem či mám takú smolu či ako :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Používám ho na obličej a je super! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. mne po naneseni dost smrdi, a na laktoch mi robi flaky ale inak super :D

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Kuuurnik. To by se mi hodilo. Mam fleky po všem takže...no ale děkuji za hezký článek a super tip:)!
    http://some-thing-and-no-thing.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Za máličko, teraz s odstupom času, by som ti skor poradila tento - http://redblackwhite-nelka.blogspot.sk/2012/05/photoderm-autobronzant.html
    A čoskoro chystáme s Biodermou GIVEAWAY, tak si oň budeš mocť zasúťažiť :))

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tento pěkný, ale raději asi půjdu do Biodermy - photoderm autobronzant, na ten se moc těším, až vyzkouším...

    OdpovedaťOdstrániť
  12. áno ano tento je super, dávnejšie som skušala a asi si ho kupim znova..

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Chcela by som sa spýtať, ráno po rozotrení samoopaľovacieho gélu je skôr pokožka sfarbená do oranžova, alebo do hneda? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. u mňa to bolo naštastie vždy hnedé :))

      Odstrániť
  14. ja som mala strasne rada hawaiiana, ale tento rok si akosi nesedime:/

    OdpovedaťOdstrániť
  15. Až na tú "vôňu" je vážne super, tiež som na neho robila recenziu :) Pred tým som používala L´oréal sublime bronze - ten bol hádam ešte lepší, mal pumpičku a pekne voňal :) DayByDay

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Ahoj:) Chcela by som sa spýtať. Je tento samoopaľovák mastný? Pretože mám mastnú pleť.

    OdpovedaťOdstrániť