31. 3. 2012

NIVEA PURE & NATURAL a ANGEL STAR telové mlieka

Ak ste ešte nemali možnosť vykúšať tieto mlieka, rada by som Vám ich odporučila krátkym popisom :)

Pure & Natural - intenzívna výživa a hydratácia veľmi suchej pokožky po celý deň. Bohaté zloženie s obsahom BIO arganového a jojobového oleja, získaných cestou šetrnou k životnému prostrediu, pokožku intenzívne vyživuje a hydratuje. Výsledkom je hebká a zdravá pokožka so sviežou voňou.
V ponuke i vo výhodnom 400ml balení s pumpičkou!
250ml- 4,60€, 400ml - 6,32€

Angel star - jedinečné zloženie s pudrovými mikročiastočkami zjednotí úroveň hydratácie pokožky a vďaka tomu sa lesklé zóny zmatnia a suchým partiám sa dostane potrebnej vláčnosti. Svieža a zvodná voňa malín zaistí príjemný pocit po celý deň.
250ml - 4,60€

Neviem posúdiť, ktoré  je lepšie, pretože obe používam rovnako rada. Mlieko naľavo má jemnejšiu voňu a podľa mňa je viac vhodnejšie /aspoň pre mňa/ v zimnom ročnom období, keďže netrpím pravidelne suchou pokožkou. Za to maminka je práve ten prípad a tento zázrak jej v boji proti suchej pokožke veľmi napomáha. A Angel star je vhodnejšie v letnom období, aj pre krásnu malinovú voňu :)
Ľahučko sa rozotierajú, rýchlo sa vpíjajú, a zanechávajú pokožku krásne hydratovanú, a to je pre mňa podstatné!

A čo vy? Tiež používate rady túto značku? Alebo máte v obľube úplne iné?

11 komentárov:

  1. Angel star si vždy kupujem na leto..krásne rozžiari pokožku a hneď sa vstrebáva..a to ani nehovorím o tej úžasnej vôni..spolu so sprchovacím gélom je to čistá extáza :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som mala to angel, krasne malinovo vonalo, len skoda, ze mi moc dlho nevydrzi:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja mam sice Angel Star, ale len sprchovy gel, ale napomaha mi proti mojej totalne suchej pokozke. Ja mam ako mlieko to happy time a je velmi dobre a ma prijemnu vonu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja si kupujem väčšinou produkty len Nivea.. a hlavne všetky Angel star (sprchový gél, mlieko, pomáda, spreje..) lebo najlepšie vonajú :) Akurat mám na sebe natreté mlieko :) mňam!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mám telové mlieko Nivea tiež má tento obal ale bledomodrý Smooth Milk s bambuckým maslom...ale veľmi ho nepoužívam :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Prečo? Nie si s ním spokojná?

      Odstrániť
    2. to nie...len nemám suchú pokožku a nie som na telové mlieka zvyknutá...nikdy som ich nepoužívala

      Odstrániť
  6. Ja mám od nivei teraz mlieko Q10 plus a je super, krásne vonia a rýchlo sa vstrebáva :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Q10 mám ten olejček, taktiež spokojnosť :)

      Odstrániť
  7. Pure & Natural jsem zrovna včera domazala - vyhovoval mi na léto. Angel star úúúžasně voní!

    OdpovedaťOdstrániť