1. 3. 2012

Môj kozmetický kufrík

Kočky, nedá mi, nepochváliť sa Vám mojim novým kufríčkom, do ktorého sa mi vojde úplne všetko čo potrebujem! Konečne to mám na jednom mieste, a strašne sa z neho teším :))
Z farieb, ktoré boli na výber som mala úplny chaos. V ponuke bola oranžová, modrá - nad tými som nerozmýšľala vobec, ďalej maslová, fialová, klasická strieborná, no a potom už len červená, taká strašne vyblednutá :/ Keby mali krásnu krvavú, neváham ani sekundu... Striebornú klasiku som tiež nechcela, takže mi zostal už len tento fialový.

77 komentárov:

  1. wau tak ten kufrik je naozaj paradny

    OdpovedaťOdstrániť
  2. aj ja chcem taky kufrik :))) krasny fialovy :)))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. pôvodne som chcela inú farbu, ale žiaľ... :)

      Odstrániť
  3. mám taký istý len zelený :)ja v ňom mám väčšinou vecičky na na nechty a už pomaly tam nemám miesto :DD

    misinka.h@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak Ty máš toho teda naozaj hojne :)

      Odstrániť
  4. Tak ja síce až tak veľa vecí nemám, ale z mojej bežnej kozmetickej taštičky mi to už všetko vypadáva :D
    Kde si ten tvoj kufrík zohnala?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kúpila som ho, možno neuveríš :) v Baumaxe, tak ak ho naozaj chceš nabehni tam :) Neviem odkiaľ si, ale v Nitre ich mali ešte veeeeeeľa!

      Odstrániť
    2. aj ja mam tento isty z baumaxu :) zatial je este prazdny, ale dnes sa na tom popracuje :) ja mam zeleny

      Odstrániť
    3. a zabudla som :)
      moja adresa je htpunk@centrum.sk

      Odstrániť
    4. to Ťa obdivujem, že si ho ešte mala prázdny :) Ja som ho naplnila hneď po príchode domov :))) mala som druhé Vianoce

      Odstrániť
  5. ten kufrík je mega na šupy pekný :D :D ...a že v Baumaxe? no neverím :D a za koľko si ho kúpila? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skoro zadarmo :) stál 15,99€

      Odstrániť
    2. celkom fajn ceny, až na to že toľko našporené nemám :D :D ;D

      Odstrániť
    3. a nevieš náhodou či sa dá kuknúť niekde na internete?

      Odstrániť
    4. naozaj neviem, ale na internete sú podľa mňa ceny takýchto kufríkov dosť vysoké - cca 5O€

      Odstrániť
  6. Tento kufrík som videla aj v Baumaxe či kde a taký kufrík má aj Lukáš Kimlička myslím, čiže aj ty si *hvieeezdna* :-) cmuk
    janka981@gmail.com
    a nie je ťažký???? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Janka, on je podľa mňa sám o sebe ťažký :D Takže čím viac je naplnený, tým je ťažší, ale nejako to zvládnem hádam :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. tak to je super kufrik!!! videla som ho uz na viacerych blogoch, v Baumaxe musi ist na dracku:D no ja by som do neho nemala co dat:D:D

    http://www.supercutesupereasy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no tak v Baumaxe budú mať už asi vypredané zachvíľu, ak už nemajú :-DDD lebo to už si asi 5 čo blogy pozerám a majú nové kufríky..
    máš riadne veľa vecí.. neviem či ja by som mala čo do neho dať :D nebol by velmi zaplnený

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som si tiež najskôr myslela, že bude poloprázdny, a takto to nakoniec dopadlo :)

      Odstrániť
  10. Odpovede
    1. momentálne si už bez neho neviem predstaviť deň :)

      Odstrániť
  11. taký kufrík, veď to je sen :)) hmm,teraz si mi dala chrobáka do hlavy...mám nespočetné množstvo kozmetických tašiek a nikdy nič neviem nájsť...hmm,možno by taký kufrík bol dobrým riešením :) vďaka za tip :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to aj ja som tiež tak mala, bola to doslova hroza! :)

      Odstrániť
  12. Mne by sa tiež niečo také zišlo:D nikdy neviem veci najst ked ich potrebujem, lebo mam asi 25 taštičiek :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to by som sa asi zbláznila :DD teraz si to už vobec neviem predstaviť

      Odstrániť
  13. taký kufrík by sa mi zošiel :)) kde sa dá kúpiť?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Majú ho v Baumaxe za 15,99€

      Tiež som o ňom písala článok:
      http://brunetteparisandchocolate.blogspot.com/2012/03/kozmeticky-kufrik-snov.html

      Odstrániť
  14. natasa.findrova@gmail.com :)) ten kufrík je super, teraz som zistila že taký mám moja sestra

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to je super :) tak aspoň vieš aký v skutočnosti je :)

      Odstrániť
  15. WOW! Takový kufřík bych si představovala ! :) Myslíš, že ho budou mít v Baumaxu i v ČR? :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anett, to naozaj neviem :/ Skús sa poinformovať :) Budem držať palce!

      Odstrániť
  16. má ho už celkom dosť blogeriek,je super praktický

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Vyzera super, rozmyslam ze si aj ja taky zaobstaram :)
    senses298.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. tak uz ho mam konecne aj ja!! ale ten biely (slonovinovy) :D no uz ho mam plny a vela veci sa mi tam nezmestilo :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tom prípade treba kúpiť ešte jeden :D

      Odstrániť
  19. baby myslíte,že ho teraz v máji ešte v baumaxe majú? Ja som ho videla už na viacerých blogoch, ale vtedy v marci som o tom nevedela..Pozerala som už aj na ebay nejaký kufrík, ale sú predražené. Taký ako máš ty tam ponúkajú od 25 libier :(
    Vo fialovom je krásny, ja by som aj tú oranžovú alebo hlavne zelenú brala..no vlastne v akejkoľvek farbe by som ho chcela..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. vobec neviem, či ich ešte majú, treba íst pozrieŤ :)

      Odstrániť
    2. určite majú!! ja ho mám asi niečo vyše týždňa a mali ich tam ešte dosť....a pozor na inzeraty na nete lebo na bazosi predavaju presne tieto z baumaxu ale nie za 15 ale za 30€ ako profesionalne kozmeticke kufriky :D

      Odstrániť
    3. Simi, tie inzeráty už štvú aj mňa...

      Odstrániť
  20. panebože!:D okradu tě!... nádherně přetékající kufr kosmetiky .. závidím ti mrško :D to já mám svoji malou růžovou kosmetickou taštičku co sebou nosím pořád,a doma modrý tečkovaný kufřík! chci taky tolik lesků! sliiiiiintám .... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak Ťa čakám, až prídeš na návštevu :P

      Odstrániť
  21. Ahojte dievčatá tak včera mi ho kúpil ocino :) juchuuu je krásny zelený. Stacey presne to som videla aj ja na nete, chcu sa obohatiť.
    Môj kufrík si môžete pozrieť na blogu:
    http://dorota-art.blogspot.com/2012/05/kozmeticky-kufrik.html
    Ďakujem :)

    OdpovedaťOdstrániť
  22. Pěkný, taky by se mi hodil, já mám ráda věci na jednom místě..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj mne už začali liezť rôzne taštičky na nervy, tak to bolo treba zmeniť :)

      Odstrániť
  23. ja mám tiež takýto kufrík ... v baumaxe kupovaný :) u mňa vyhrala modrá farba , lebo som ho dolaďovala k blogu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  24. skôr či neskôr by som sa mala tiež poobzerať po kufríku, lebo mám už 2 taštičky plné na prasknutie a jednu poličku tiež.. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  25. Aj ja by som si mala svoju kozmetiku už poriadne pretriediť, pretože dosť veľa vecí nepoužívam a len mi zaberajú miesto :/

    OdpovedaťOdstrániť
  26. dufam ze ho este budu mat, vo stvrtok pojdem omrknut :)

    OdpovedaťOdstrániť
  27. dobra sprava - v bratislavskom baumaxe pri pristavnom moste ho maliiiii - moj smolko modry novucky, tesim sa maximaaaalne z neho! :):):)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. som rada, že sa Ti nakoniec ušiel :)

      Odstrániť
  28. Mám ho na predaj, úplne nový. Farby: fialový alebo svetlo modrý.
    Ak by mal niekto záujem píšte mi na mail: lenka.sipkova1990@gmail.com

    Cena:35 €

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kupeny v obchode za 17€...cenova prirazka 100% - cisty zisk 18€. Krasa...fakt odvaha napisat to sem ked uz vsetci vedia ze ten kufrik ani extra novy, prave vydany z vyroby, nestoji 35€...!!!

      Odstrániť
    2. ja som ho kupovala tuším za 15,99€, ale videla som mnohé inzeráty, kde tieto kufríky predávajú aj za viac ako 30€, sila!

      Odstrániť
  29. Mám rovnaký z baumaxu tuším za 15€ :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  30. Ak ho máte niekto na predaj, ozvite sa mi prosím na email iveta.toporova1790@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  31. Dnes som si ho išla kúpiť ale žial mi povedali že už dlhšiu dobu ich nedostali... :-(

    OdpovedaťOdstrániť