3. 3. 2012

♥I LOVE IT♥

Ak ste ešte o týchto výrobkoch nepočuli, rada Vám ich v krátkosti predstavím :))
Jedná sa skor o voňavú kozmetiku, bez vedľajších účinkov :) Čiže nijako extra nehydratujú, ani nespevnia, no musím uznať, že nosu lahodia tak, ako sa na správnu voňavú kozmetiku patrí!
Ja vlastním penu do kúpeľa a sprchový gél v 1 a telové maslo s voňou mango a papája, ďalej maslá vanilková zmrzlina a čokoláda s pomarančmi.
Čo sa týka starostlivosti o pery, mám jahodový balzam a lesk mango a papája.
Osobne mi na maslách a balzame prekáža balenie, pretože radšej z tuby obsah vytláčam, ako ho vyberám prstami, takže to je asi jediné mínus, ktoré majú. Inak som veľmi spokojná a vďaka nim voňavá :))
Ale keď sa priznám, iné balenie by mi k nim ani nepasovalo, pretože sú pekné také ako sú!
Na stránke majú v ponuke momentálne rozne vone, tak neváhajte a vyberte si niečo aj Vy :)

http://www.iloveit.sk/

Pena do kúpeľa a sprchový gél v 1- 500ml, 9€
Maslo - 200ml, 7,90€
Balzam na pery- 15ml, 3,90€
Lesk na pery - 11ml, 3,50€

13 komentárov:

  1. vypadá to krásně a jestli to voní tak jak si myslím, že může (podle názvů a barev si představuji strašně "mňam" vůni), tak to musí stát za to ...jdu čekovat jejich web a díky za tip ;-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. wow! :-) to už len krásne vyzeráá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. strašne chutne to vizerá a urcite aj vonia...totot musim mať :P

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Objednané to isté ako ty : )mám strašne rada takéto vecičky a je mi jedno koľko mám za ne dať € :DD veľmi si mi pomohla Ďakujem

    natasa.findrova@gmail.com

    Tvoj blog sa mi ináč veľmi páči a sledujem ho pravidelne vždy keď som na svojom NetBooku :)) Máš to tu moc pekné

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. dúfam teda, že si s vecičkami spokojná! a ďakujem za pochvalu, moc si to cením :)

      Odstrániť
  5. všetko to vyzerá dobre,sladko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Chci! :) Jak takové blbosti, dokáží udělat radost..
    No jo, to jsme my, holky :D:)

    OdpovedaťOdstrániť