9. 3. 2012

Francúzska klasika


12 komentárov:

  1. Odpovede
    1. mám len tento biely, čo bol v balení spolu s praskacím lakom, ale som s nimi spokojná, tiež veľa báb si ich chváli, tak asi niečo na tom bude :)

      Odstrániť
  2. mas perfenktne nechty a francuzsku manikuru mam asi najradsej :)

    MishellaWay

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tie sneho biele spicky su krasne!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásne,niekedy si aj ja musím spraviť takéto :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. v jednoduchosti je krása, nehovorím, že si nelakujem aj farebné všelijaké nechty ale toto je také jemné krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Dřív jsem si také dělala klasiku, teď už jen kvůli tomu, že mi trvá dlouho .. jsem přešla na barvy :D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. v poslednej dobe som tiež za klasickú francúzsku manikúru na vlastných nechtoch. gélovky sa mi nepáčia a nepáči sa mi ani to, že ich majú už stredoškoláčky.... ale to je môj názor. na francúzsku manikúru používam Rimmel lačiky a vydrží mi aj týždeň bez škrabnutia :)

    OdpovedaťOdstrániť