14. 3. 2012

NIVEA BODY OIL Q10plus spevňujúci telový olej

Priznám sa, že som často lenivá natierať si niečo na telo. Osprchujem sa a tým to zhasne, hlavne, že mám kúpelňu plnú telových mliek... :D
Ale! Tento olejček ma svojimi výsledkami "prinútil" vziať ho do rúk každý deň. Síce sa odporúča vmasírovať ho najmenej 2x denne na problematické partie(brucho, zadok, stehná, prsia) na suchú alebo vlhkú pokožku, no uznajme si, ktorej z nás by sa chcelo ešte ráno pred odchodom do práce či skoly natierať sa?! Aspoň mne určite nie, takže ho používam iba večer.
Až teraz pri písaní recenzii som si všimla, že ho možno použiť aj na vlhkú pokožku, tak to asi najbližšie skúsim :) Doteraz som ho nanášala iba na suchú pokožku.
Olej je určený pre starostlivosť a spevnenie pokožky celého tela tak, aby bola krajšia.
Účinné zloženie obohatené o pokožke vlastný koenzým Q10 podporuje proces obnovy buniek a zlepšuje vzhľad pokožky:
- spevňuje pokožku už za 2 týždne,
- intenzívne pokožku vyživuje,
- ošetrujúce zloženie zanechá po masáži strií pokožku krásne hebkú.
V prvom bode, v ktorom sa spomína spevnenie za 2 týždne, výrobca trošku zavádza, pretože podľa mňa spevňuje okamžite po nanesení! Rýchlo a dobre sa vstrebáva, a ja sa okamžite cítim lepšie. Pokožka je nielen na pocit, no aj vzhľadovo v oveľa lepšom stave, a preto mu aj naďalej zostávam verná a po jeho minutí si určite zakúpim nové balenie!
Dokonca od včera ho majú v Tescu za úžasnú cenu - 5,15€ - ako zadarmo :) Rozmýšľam, že si rovno kúpim ďalšie balenie teraz, kým je ešte v akcii.
Aby som nezabudla - krásne jemne vonia, to oceníte určite všetky :)
Zatiaľ ho používam cca 2 týždne, tak až neskor sa prejaví, ako si dokázal poradiť s mojou nočnou morou - striami. Dúfam, že im dá poriadne zabrať!!
A čo Vy? Už ste ho skúsili? Napíšte mi Vaše dojmy, budem rada...

4 komentáre:

  1. ja ho mám tiež a som veľmi spokojná! Na to, že je to olej tak pokožka vôbec nezostáva mastná :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Přemýšlím o něm.. dík za inspiraci!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyskúšala a bola som veľmi spokojná... jedno som dostala na testovanie, druhé som si kúpila :) http://mycosmetictests.blogspot.sk/2012/03/nivea-spevnujuci-telovy-olej-q10-plus.html

    OdpovedaťOdstrániť