6. 2. 2012

RIMMEL LONDON WAKE ME UP Make-up


16 komentárov:

  1. skvelý make-up, úplne s tebou súhlasím :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je úplne báječný, som rada, že aj Ty si s ním spokojná!

      Odstrániť
  2. dosť veľa pozitívnych recenzií som na neho čítala a stále pred ním stojím v drogérii.. u nás stojí necelých 8€, no pravdepodobne si ho už konečne kúpim =D (msutkova@gmail.com)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak si ho určite kúp :) Musí byť v akcii, keď stojí menej ako 8€...

      Odstrániť
  3. Uplne jsi me navnadila:) Taky jsem na nej cetla uz spoustu dobrych recenzi. Takze az mi dojde muj Revlon, nejspis vyzkousim tenhle:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ešte od Revlon-u nemala nič, tak možno by bolo na čase niečo skúsiť :) a dúfam, že Ty budeš s týmto spokojná!

      Odstrániť
  4. ;Asi ho aj ja vyskúšam,ked miniem match perfection gelovy..ale same chvaly nan citam,tak som zvedava..len dufam,že mu nebude vadiť moja mastná pleť :))))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. MP gélový som tiež mala, aj ten bol úžasný, ale porovnať s týmto ho neviem, oba sú skvelé, akkurát, že tento obsahuje aj trblietky, viem, že niektoré to nemajú rady, ale ja mám tiež mastnú pleť a podľa mňa mi ju pekne zmatní :)

      Odstrániť
    2. a teda keby si ho chcem kupit,odtien si mam vybrat presne taky ano na mp?použivam 103..a z mp som unesena,naj naj od rimmelu a to už som ich teda dost vyskúšala

      Odstrániť
  5. neviem, podla mna sa celom leskne-myslím tie trblietky v nom...take ja nemam rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tento make-up jsem také vyzkoušela a je úžasný! :) Nedělá fleky, dlouho vydrží a další velké plus je, že za takový make-up by jste normálně zaplatili 400 Kč. Já jsem si ho pořídila za 165 :) Jediná věc, kterou bych vytkla je, že make-up moc nekryje. Ale i tak je dost dobrý a nastavil laťku dost vysoko ! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Anett, práveže ja som s krytím dosť spokojná a to mám naozaj problematickú pleť... :/

      Odstrániť
  7. aj mne sa páči..je super na pleti..len má podla mna velmi krátku výdrž...to sami ešte nestalo pri make upe :-O

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Zrovna se na něj chystám, ale neodpovídá mi vůbec odstín! :(

    OdpovedaťOdstrániť