4. 2. 2012

GOSH VELVET TOUCH Eye Liner

Ku kvalitnej výbave nesmú chýbať ani kvalitné VODEODOLNÉ CERUZKY s jemnou konzistenciou, jednoduchou aplikáciou a mimoriadnym efektom. Hladká jemná kvalita umožňuje jednoduché tónovanie pomocou štetca alebo aplikátora. Obsahujú vitamín E a jojobový olej, a sú bez parfumácie!
Tentokrát som siahla po týchto troch odtieňoch, i keď modré odtiene na svojich očiach neobľubujem, no táto riflová modrá ma naozaj dostala! Taktiež sa mi hrozne páči iskrivá fialová, a čierna je samozrejme nestarnúcou klasikou.
S týmito ceruzkami Vám nehrozí, že musíte min. dvakrát prejsť po mieste, aby bolo niečo vidieť! Sú skutočne fanstastické a teraz ich už používam skoro denne. A ešte jedným dovodom, prečo ich tak obľubujem je, že zostanú celý deň na svojom mieste!

Obsah - 1,2g
Cena - 6,50€
012 DENIM BLUE
PURPLE STAIN
BLACK INK
všetky krásky pokope
Odtieň PURPLE STAIN pochádza z kolekcie GYPSY GIRL JAR 2010, a odtieň DENIM BLUE z kolekcie PUNK ROYAL ZIMA 2010, preto prikladám obrázky celých kolekcií :))
Z kolekcie Punk Royal ma najviac zaujal fialkový mono tieň a ten bledunký rúž, a z kolekcie Gypsy Girl sa mi páči červený lak, fialová maskara a kozmetické strúhatko :)
PUNK ROYAL
GYPSY GIRL

4 komentáre: