4. 2. 2012

GOSH SUGAR BABE TWIN Eye Shadow

Vždy ma lákali tiene z Avonu v takom mini obale, iste viete, ktorý mám na mysli. Tiež majú sypkú konzistenciu, no nikdy som sa neodvážila objednať si ich, pretože som mala obavy, ako sa budú nanášať. ALE! Všetko je raz prvýkrát, a teda prišlo na rad odskúšať aj niečo nové a nepoznané...
Zloženie je bohaté na minerály. Umožňuje skrášliť si oči presne podľa Vašich predstáv: môžete ich len delikátne zvýrazniť, alebo intenzívne zafarbiť.
Tieň možno naniesť v jemnej vrstve pre celkom prirodzený efekt, alebo v hrubšej vrstve pre žiarivejší kovový lesk a väčšiu farebnosť. Výraz, žiarivosť a krajší pohľad je s Twin Eye Shadow samozrejmosťou. Príjemnou novinkou tohto očného tieňa je tiež patentovaný penový aplikátor, s ktorým je sypký tieň vždy správne dávkovaný.
Ja ho používam vačšinou v jemnejšej vrstve, nakoľko už vtedy kryje krásne a mne ten efekt postačuje. I keď, musím sa priznať, že zlatým tieňom nikdy nešetrím a zeleným to celé len doladím, no v skromnejšom množstve. Ako iste viete, milujem trblietavé tiene a práve pre to, som sa zamilovala aj do tohto :))
Tieň je z kolekcie JESEŇ 2009, nižšie prikladám aj obrázok celej kolekcie SUGAR BABE, z ktorej sa mi ešte páči tieň úplne vľavo, a ten bledunký rúž :))
TES 02
Objem - 2x1g
Cena - 10€

4 komentáre:

  1. Odpovede
    1. Ďakujem Katka za pochvalu :) Veľmi si to vážim!

      Odstrániť
  2. Je to hezký! krásně to zvěší oči! A já mám dotaz.. kde se na blogu nastaví, aby se mi pod článkem objevilo ,,you might also like:"? Nemůžu to najít.. díky!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :)
      Ja som to nastavovala už dávno s kamarátkou a teraz vobec neviem ako na to :/ Prepáč

      Odstrániť