9. 2. 2012

GOSH SOFT´N SHINE Lip Balm

Dnes sa chcem venovať nie jednému, ale rovno dvom produktom. Síce ide o ten istý produkt, no v dvoch roznych odtieňoch... :) Konkrétne sa teda jedná o FAREBNÝ RÚŽ S EFEKTOM BALZAMU a ochranným faktorom SPF 15, ktorý pery zvláčňuje, hydratuje a vyživuje, pričom ich zároveň chráni pred pôsobením slnečného žiarenia.
Ako ste si už mohli všimnúť z mojich článkov, produkty určené na pery priam zbožňujem... A čo sa rúžov týka, tie mám radšej v jemnejších, nie veľmi výrazných odtieňoch. Tieto síce možu naoko posobiť trošku tmavšie, no na perách vytvoria krásny jemný efekt, takže mi nezostáva nič iné, ako byť nadovšetko spokojná :)) Skutočne som si ich veľmi obľúbila. Myslím, že majú vanilkovú arómu, aspoň mne tá voňa vanilku pripomína :))
Majú mini lesklý kovový obal, ktorý Vám v kabelke ušetrí kopu miesta, napríklad v porovnaní s balzamom Labello. A samozrejme treba oceniť aj obsah ochranného faktoru, ktorý nikdy nie je na zahodenie, pretože aj pery si treba pred slniečkom chrániť - a nielen v lete!
Srdiečko mi ešte piští po odtieni 30 BARBIE(okrem iných :D), tak snáď bude aj ten len a len moj... :)) Navyše odtieň 33 Scarlet pochádza z kolekcie MODERN CINDERELLA JESEŇ 2010, ktorú nájdete na obrázku nižšie, a musím dodať, že tá lícenka s labutienkou vyzerá fakt skvostne :)
33 SCARLET
37 SOFT TOUCH

Obsah - 1,5g
Cena - 9€

všetky dostupné odtiene

8 komentárov:

  1. Presne tento mám,dostala som ho v dmke..je fajn,lebo farba nieje výrazná,ale pekná,jemnučká.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne tak, ja som si ho tiež veľmi obľúbila :)

      Odstrániť
  2. tak tento mám aj ja, v odtieni Barbie. Je o dosť výraznejší ako tvoj, ale aj tak pekný :) Inak mohla by si aj mňa zaradiť do giveaway? :) lebo mne sa nešlo skorej pripojiť, nejak mi to blblo :/ Tak keby si sa nado mnou zľutovala tak mail je : kesulatko@gmail.com :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Neboj, bola si zaradená do žrebovania aj Ty :)

      Odstrániť